محکومیت جنایات صهیونیست ها سخن فاخر رییس جمهور در سازمان ملل بود

اقتصاد ایران: ارشق- امام جمعه منطقه مرزی ارشق گفت: محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر در قدس و نهیب زدن به مردم آمریکا جهت بیداری آنان در مقابل ظلم حاکمان مستکبر از سخنان فاخر رییس جمهور در سازمان ملل بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم و با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل متحد و دیدار با سران کشورهای مختلف اظهار کرد: محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر در قدس و نهیب زدن به مردم آمریکا جهت بیداری آنان در مقابل ظلم حاکمان مستکبر و یاد کردن از فرمانده شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی از جمله مهمترین و فاخرترین صحبت‌های رییس‌جمهور بود.

وی با گرامیداشت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی ضمن تقدیر از زحمات آتش نشانان جان بر کف، حادثه انفجار معدن در طبس و جان باختن تعدادی از کارگران زحمتکش و هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت و افزود: رعایت نکات ایمنی در معدن‌ها برای حفظ جان کارگران لازم و ضروری است.

سخنگوی انقلاب اسلامی در منطقه مرزی ارشق روز نهم مهر ماه روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی را گرامی داشت و با بیان اینکه در طول هشتاد سال عمر نامبارک رژیم صهیونیستی کودکان بیشترین قربانیان جنایات آنان بودند، ادامه داد: خوی فرعونی در رژیم صهیونیستی وجود دارد که کودکان را قربانی می‌کنند تا به خیال خودشان جلوی نسل مبارز و مقاوم آینده فلسطین را بگیرند ولی یقیناً جوانان آینده‌ساز فلسطین نابودی آنان را رقم خواهند زد.

باقری ارومی اعلام رسمی آغاز جنگ توسط حزب الله لبنان بر علیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت‌ها و تجاوزهای متعدد به خاک لبنان را مرحله دیگری از روند نابودی اسرائیل جنایتکار دانست و خاطرنشان کرد: یقیناً قدرت نظامی حزب الله لبنان چندین برابر دیگر گروه‌های مقاومت است و با لطف خدا ضربات سنگینی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات بسیج سازندگی در منطقه ارشق و افتتاح دو مخزن بزرگ آب در هفته دفاع مقدس توسط فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، آب آشامیدنی و اینترنت برای تحصیل دانش آموزان را از مشکلات اصلی روستاهای این منطقه دانست و خواستار پیگیری و حل این مشکلات شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ