اسراییل به زودی از صفحه روزگار محو می شود

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران و جبهه مقاومت گفت: اسراییل به زودی از صحفه روزگار محو می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لاینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا سبب می‌شود تا میل و رغبت انسان به خداوند بیشتر شود در حالی که انسان با زاهد و پرهیزگار است.

امام جمعه ساری بر لزوم تکریم سالمندان تاکید کرد و گفت:مقام پدر مادر بزرگ و رفیع است و باید احترام آنان را نگه داشت.

وی شهادت سرداران فلاحی، فکوری و فرماندهان شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت و افزود: یاد و نام سرداران شهید شاخص استان مازندران را نیز گرامی می‌داریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری نخبگان را موتور پیشران و پیشرفت جامعه بیان کرد و گفت: وجود نخبگان هم فرصت و تهدید محسوب می‌شود و باید از آنان در جریان خدمت بهره گرفت.

امام جمعه ساری با بیان که برنج و مرکبات مازندران همچنان مورد بی‌بهری قرار می‌گیرد و در انتظار مهر و محبت مسئولان است گفت: امیدوارم مسئولان برای رفع مشکلات اغداران و کشاورزان برنامه‌ریزی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در بخشی از سخنانش به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد:جاذبه‌های انقلاب اسلامی از جمله دلایل دشمنی به شمار می‌رود.

وی ارایه گزارش توصیفی و تبیینی از دفاع مقدس را الزامی دانست و گفت: هشدار نسبت به نفوذ فرهنگی و برافراشتن پرچم غرب در کشور از دیگر مواردی بود که معظم له تاکید کرده‌اند و باید مسئولان حواسشان جمع باشد.

آیت الله محمدی لائینی با محکوم کردن جنایت رژیم اسرائیل غاصب در غزه و لبنان گفت: این جنایات قلب مردم و مسلمان را به درد آورده است و و سبب مجروح و زخمی شدن شهادت شمار زیادی از مردم بی‌گناه شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم که از مردم غزه و لبنان و فلسطین حمایت و جنایت‌های رژیم اسرائیل را محکوم کنیم ادامه داد: برخی کشورهای عربی و اسلامی با سکوت و یا حمایت‌های خود از ظالمان حمایت می‌کنند اما ام القرای مقاومت ایران اسلامی با مبارزه خود به زودی رژیم غاصب اسرائیل را از صفحه روزگار محو می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ