پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ویژه طلاب

اقتصاد ایران: شیراز- رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز گفت:این دانشکده از میان طلاب سطح ۲ یا دارندگان مدرک لیسانس یا سطح یک حوزه در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآنی به صـورت رایگان دانشجو می پذیرد.

زینب روستایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پذیرش دانشجو ویژه طلاب در دانشکده علوم قرآنی شیراز، گفت: این دانشکده جزو ۱۸ دانشکده دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در کشور است که از سال ۷۳ آغاز به پذیرش دانشجو کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم شیراز وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه است و ادامه داد: این دانشکده در نحوه جذب دانشجو تابع وزارت علوم بوده و در واقع یک دانشگاه تخصصی به شمار می رود، به همین دلیل سازمان سنجش و وزارت علوم یک ظرفیت اختصاصی پذیرش دانشجو ویژه طلاب اختصاص داده است.

استاد دانشکده قرآنی علوم قرآنی شیراز افزود: این دانشکده از میان طلاب سطح ۲ یا دارندگان مدرک لیسانس دانشگاهی به همراه مدرک سطح یک حوزه علاقه مند به رشته علوم قرآنی گرایش های اعجاز، ادبی و مستشرقان در مقطع کارشناسی ارشد با برگزاری آزمون و مصاحبه به صـورت رایگان دانشجو می پذیرد.

وی ادامه داد: منابع آموزن در سه عنوان درسی ادبیات عرب، علوم قرآن و حدیث خواهد بود، جلد چهارم مبادالعربیه ویرایش حمید محمدی، کتاب آیت الله معرفت برای علوم قرآنی و برای حدیث نیز کتاب آشنایی با علوم حدیث علی نصیری از جمله منابعی به شمار می رود که برای آزمون باید مطالعه شود.

روستایی در ادامه به زمان و نحوه ثبت نام اشاره کرد و گفت: طلاب آقا یا خانم می توانند از ساعت ۸ لغایت ۱۴ روزهای شنبه تا چهارشنبه با مراجعه حضوری به دانشکده علوم قرآنی شیراز واقع در شیراز بلوار شهید مطهری (زرگری) برای ثبت نام اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ