بسیج یک فرهنگ و تفکر است

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج قبل از آنکه یک سازمان باشد، یک فرهنگ و تفکر است هر کس این تفکر را داشته باشد بسیجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیمور پایدار صبح جمعه در همایش بسیج دریایی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوشهر اظهار کرد: بسیج به عنوان یادگار امام راحل است و امام خمینی (ره) در این زمینه فرمودند «افتخار می کنم که یک بسیجی هستم».

معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه افزود: امام خمینی (ره) می فرماید «بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است» و دارای قدرت مادی و معنوی است.

وی گفت: بسیج قبل از آنکه یک سازمان باشد، یک فرهنگ و تفکر است هر کس این تفکر را داشته باشد بسیجی است.

سردار پایداربیان کرد: بسیج با تکیه بر قدرت مردم سدی مستحکم در برابر تهدیدات بوده و در این راه دفاع همه‌جانبه از هویت ملی، امنیت کشور و منافع مردم مصداق بارز آن دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: مردمی و متحد بودن، احساس مسئولیت داشتن، در مقابل دشمن بی‌تفاوت نبودن، انقلابی بودن و قدر انقلاب دانستن از ویژگی های بارز فرهنگ بسیجی محسوب می‌شود.

بسیج یک فرهنگ و تفکر است

معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بسیجی هر چه قدرتش بیشتر شود خودش را کوچکتر می‌داند، بیان کرد: نظم‌پذیر بودن، ترحم به ضعیف و خدمت به مردم از دیگر ویژگی های بسیجی است.

بسیج و بسیجی باعث اقتدار و سربلندی کشور

فرمانده منطقه دوم امام حسن مجتبی علیه السلام نیروی دریایی سپاه در این همایش گفت: بسیج و بسیجی باعث اقتدار و سربلندی کشور هستند و این مهم را در همه برهه ها و مواقع حساس به اثبات رسانده اند.

بسیج یک فرهنگ و تفکر است

سردار حیدر هنریان مجرد افزود: هم اکنون بسیج دریایی نقش ویژه ای در دریا و سواحل به عهده دارد و چه در مقابله با تهدیدات و چه در مواجهه با حوادث طبیعی مثل سیل بسیجیان با رشادت و ایثارگری ایفای نقش می کنند.

پایان بخش مراسم تجلیل از بسیجیان و پاسخگویی به آنها بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ