برنامه فدراسیون جانبازان برای ادامه همکاری با سرمربی تیم والیبال

اقتصاد ایران: به گفته رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در مورد هادی رضایی و ادامه همکاری با او در راس تیم ملی والیبال نشسته بعد از نشست های ارزیابی تصمیم گیری خواهد شد.

جلیل کوهپایه زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد هادی رضایی که همزمان با پایان کار تیم ملی والیبال نشسته در بازی های پارالمپیک، دوره همکاری اش با این تیم به عنوان سرمربی به پایان رسید و شرایط ادامه همکاری با او و همچنین دیگر مربیانی که در راس تیم های ملی عازم پاریس شده بودند، توضیح داد.

وی گفت: افرادی که به عنوان سرمربی یا مربی در کادر فنی تیم های اعزامی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان به بازی های پارالمپیک حضور داشتند، اکثرا پیش از ورود من به فدراسیون و بر اساس توافقات صورت گرفته در دوره ریاست قبلی مشغول به کار شده بودند. دوره همکاری همه این مربیان در والیبال نشسته، وزنه برداری، تیروکمان و تیراندازی هم تا پایان بازی های پارالمپیک بوده است.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با اشاره به آغاز نشست های بررسی عملکرد و آسیب شناسی تیم های اعزامی به پاریس خاطرنشان کرد: بر اساس این ارزیابی ها و با در نظر گرفتن در پیش بودن بازی های پاراآسیایی ناگویا و پارالمپیک آتی، در مورد مربیان و ادامه همکاری با آنها در بازه زمانی ۲ ساله یا ۴ ساله تصمیم گیری خواهد شد.

کوهپایه زاده با تاکید بر قابلیت‌های هادی رضایی و موفقیت هایی که والیبال نشسته ایران با این مربی به دست آورده است، گفت: از مجموع ۱۰ طلای والیبال نشسته در ادوار مختلف بازی های پارالمپیک، ۸ مدال سهم ایران شده است که ۶ - ۵ دوره وی به عنوان سرمربی کنار تیم بوده است و در سایر ادوار هم بازیکن تیم ملی بوده است. با اتمام بازی های پارالمپیک، دوره همکاری با این مربی هم تمام شد.

وی ادامه داد: در وزنه برداری هم شرایط به همین گونه است. تیم ملی وزنه برداری ایران هم از موفق ترین تیم ها در پارالمپیک پاریس بود که با ۶ ورزشکار اعزامی صاحب ۳ مدال طلا، یک برنز و دو عنوان چهارمی شد اما حالا دوره همکاری با حسین توکلی در راس کادر فنی تمام شده است.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان تصریح کرد: در مورد این مربیان و در کل اعضای کادر فنی تیم های خود در رشته های مختلف بدون عجله و بعد از نشست های بررسی عملکرد تصمیم گیری می شود. در مورد والیبال نشسته هنوز نشستی برگزار نشده است اما با توجه به زمان محدودی که در اختیار داریم خیلی سریع این نشست ها را برای همه رشته ها به سرانجام می رسانیم.

کوهپایه زاده مجدد به بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک آینده اشاره کرد و گفت: بازی های پاراآسیایی دو سال دیگر و بازی های پارالمپیک چهار سال دیگر برگزار می شود. بنابراین همکاری با مربیان برای دوره های ۲ ساله یعنی تا بازی های پاراآسیایی یا ۴ ساله یعنی تا بازی های پارالمپیک لحاظ خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ