ماجرای عجیب دستگیری قاتل خونسرد کرمانشاهی

اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، گفت: فردی که اقدام به قتل سه نفر با سلاح گرم و خرید با کارت بانکی آن‌ها در کرمانشاه کرده بود، در نهایت توسط کاراگاهان به دام افتاد و دستگیر شد.

تسنیم: رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، گفت: فردی که اقدام به قتل سه نفر با سلاح گرم و خرید با کارت بانکی آن‌ها در کرمانشاه کرده بود، در نهایت توسط کاراگاهان به دام افتاد و دستگیر شد.

سرهنگ علی کرمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از وقوع قتل سه شهروند کرمانشاهی شامل یک مرد ۷۰ ساله و دو زن ۶۳ و ۹۴ ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پس از تشکیل پرونده اولیه، اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی فرد قاتل آغاز کرده و در تحقیقات ابتدایی دریافتند جوان ناشناسی در چند مرحله اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت‌های بانکی مقتولان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با کسب این اطلاعات، جوان ۳۹ ساله که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی داشت شناسایی و پس از دستگیری در محل سکونتش به پلیس آگاهی استان منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

کرمی افزود: کاراگاهان حین دستگیری این فرد خودرو تیبا متعلق به مقتولان و کارت‌های بانکی آن‌ها را نیز در منزل متهم کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به قتل هر سه عضو خانواده اعتراف کرده است، گفت: طبق اظهارات این شخص، مقتولان از اقوام دور پدری وی بوده و با توجه به اسلحه‌ای که در اختیار داشته به منظور سرقت وارد منزل آن‌ها می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق اعترافات متهم، پس از حضور وی در منزل مقتولان، آن‌ها متوجه حضور این شخص می‌شوند و او هم با کلتی که در اختیار داشته اقدام به شلیک به اعضای آن خانواده و قتل آن‌ها می‌کند.

کرمی گفت: قاتل دستگیر شده همچنین پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت خودرو تیبا، کارت‌های بانکی و یکسری اقلام با ارزش دیگر می‌کند و سپس جنازه هر سه نفر را با خوردویی که در اختیار داشته به اطراف شهر منتقل و درون چاه می‌اندازد.

وی با اشاره به کشف جسد هر سه مقتول و اموالی که از آن‌ها سرقت شده بود، یادآوری کرد: فرد قاتل نیز همچنین تحت بازجویی‌های تخصصی است.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ