ولادت پیامبر اسلام (ص) سرآغاز دوره‌ای روشن در تاریخ بشریت

اقتصاد ایران: دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی ایام فرخنده ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت.

- اخبار بازار -

  به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

فرا رسیدن 17 ربیع‌الاول، مصادف با سالروز ولادت فرخنده پیامبر ختمی‌مرتبت، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد باسعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) و همچنین هفته وحدت را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ولادت مسعود و مبارک پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) سرآغاز دوره‌ای روشن در تاریخ بشریت است که تغییرات بنیادین را در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اعتقادی رقم زد. میلاد آخرین فرستاده و رسول حق و بنیان‌گذاری دین امیدبخش و نجات‌دهنده اسلام توسط آن حضرت، مسیری را پیش روی بشریت گشود که برای رهایی از گرفتاری‌ها و چالش‌های زندگی اجتماعی، راهکارهای اثربخشی عرضه کرده است.

هفته وحدت که با درایت و تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شد، تداوم مسیر حرکت نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است که با ولادتشان مبشر عدالت، آگاهی، وحدت و همبستگی بین مسلمانان بودند.

هم‌زمانی میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق(ع) با ولادت سراسر نور پیامبر(ص)، شور و شعف این ایام را برای دوستداران اهل بیت (ع) دوچندان کرده است. امام ششم شیعیان در زمانه‌ای می‌زیستند که جامعه اسلامی با تحولات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مهمی روبه‌رو بود و فرقه‌ها و گروه‌های مختلف، شبه و ابهاماتی در معارف و اندیشه‌های اسلامی به وجود آورده بودند.

امام صادق (ع) در برابر امواج اندیشه‌های بیگانه که اساس عقاید اسلامی را به مخاطره انداخته بود مکتب جعفری را بنا نهاد و با تربیت شاگردان و آموزش حقایق و معارف دین مبین اسلام به افراد جامعه، اسلام را از تفکرات انحرافی نجات داد.

امید که در این ایام فرخنده بتوانیم با الهام گرفتن از شیوه و منش اهل بیت (ع) بیش از پیش در مسیر خدمت به هموطنان حرکت کنیم.

اسماعیل للـه‌گانی

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ