هراس رسانه‌های عبری از آمار گردان‌های فعال مقاومت در کرانه باختری

اقتصاد ایران: همزمان با تشدیدعملیات مقاومتی مبارزان فلسطینی ضد صهیونیست‌ها در روز چهارم جنگ در کرانه باختری، رسانه‌های عبری اطلاعات نگران کننده‌ای از تعدادگردان‌های فعال مقاومت درکرانه باختری دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که گروه‌های مقاومت فلسطینی در روز چهارم حمله نظامیان اشغالگر به کرانه باختری در حال مقاومت و وارد کردن ضربات سهمگین بر پیکر اشغالگران هزمان با مقاومت گروه‌های فلسطینی در غزه هستند، منابع عبری به حقایق نگران کننده‌ای از آمار هسته‌های فعال مقاومت در کرانه باختری اشاره کردند.

در همین ارتباط، شبکه خبری الجزیره شامگاه شنبه گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی در گزارشی از آمار گسترده و انبوه گردان‌های فعال مقاومت در سرتاسر کرانه باختری ابراز نگرانی کردند.

بر پایه این گزارش، رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که هم اکنون، ۲۳ گردان مقاومتی در کرانه باختری فعال هستند که دو برابر گردان‌های موجود در نوار غزه است

در خبری مرتبط با شدت گرفتن درگیری‌ها در کرانه باختری، منابع فلسطینی گزارش دادند که مبارزان مقاومت فلسطین در کرانه باختری نیز مشغول مبارزه شدید با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

بر پایه این گزارش در جدیدترین تحولات، گردان‌های شهدا الاقصی، گردان‌های قدس و گردان‌های المجاهدین در جنین اعلام کردند که به در محورهای مختلف درگیری در حال مبارزه با نظامیان متجاوز صهیونیست هستند و با تفنگ و بسته‌های انفجاری نظامیان صهیونیست را هدف قرار می‌دهند.

علاوه بر این رسانه‌های محلی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین در شهرک «برقین» واقع در غرب جنین با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

گفتنی است بامداد چهارشنبه هفته گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله گسترده خود به استان‌های شمالی کرانه باختری خبر داد و ضمن یورش به این مناطق و به شهادت‌رساندن و زخمی‌کردن شماری از فلسطینیان، بیمارستان‌های واقع در شمال کرانه باختری را به محاصره درآورد.

علاوه بر این از بامداد چهارشنبه گذشته تاکنون بخش‌هایی از تأسیسات زیرساختی این استان‌های کرانه باختری نیز از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ