بهمن دوستی: تساوی با ایران از صدتا باخت برای برزیل سخت تر بود

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی گلبال ایران پس از تساوی با قهرمان دوره گذشته گفت: این تساوی برای برزیلی ها از صد تا باخت سخت تر بود.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، بهمن دوستی بعد از تساوی برابر برزیل قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما در دور گروهی دومین بازی خودمان را با برزیل که در اول رنکینگ جهانی است قرار گرفتیم که در توکیو قهرمان شده بود و در چند سال اخیر شکستی در تورنمنت‌های اصلی نداشت.

وی تصریح کرد: خدا را شکر امروز تساوی خوبی مقابل این تیم بدست آوردیم که از صد تا باخت برایشان سخت‌تر بود. فردا هم یک بازی با آمریکا داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این تیم را شکست دهیم و در صدر جدول قرار بگیریم تا در دور دوم رقیب مناسب‌تری داشته باشیم و برای اولین مرتبه در بین چهار تیم برتر پارالمپیک قرار بگیریم.

دوستی در خصوص اینکه در مرحله حذفی دوست دارد مقابل کدام تیم قرار بگیرد، گفت: قطعاً مصر. اگر قهرمان شویم به طور حتم با مصر روبرو خواهیم شد که رقیب آسان‌تری نسبت به تیم‌های دیگر خواهد بود و با عبور از این تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه خواهیم یافت.

سرمربی تیم ملی گلبال افزود: خدا را شکر بچه‌ها به آن خودباوری رسیده‌اند که و همانطور هم که قبلاً در چند ماه گذشته در اردوها گفته بودم، ما نگاهمان به فینال است و برزیل به عنوان قهرمان جهان و پارالمپیک با تمام قوا مقابل ما ایستاد و ملی‌پوشان هم رشادت کردند و در این مسابقه با کسب تساوی دست به کار بزرگی زدند و با گل‌هایی که به ثمر رساندند این تیم را به نوعی تحقیر کردند.

سرمربی تیم ملی گلبال در خصوص تغییر روند بازی در نیمه دوم، گفت: با انجام تعویض تغییر تاکتیک دادیم و خدا را شکر توانستیم به خواسته خودمان برسیم و این تساوی برای ما کمتر از پیروزی نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ