شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به ۲۳ نفر رسید

اقتصاد ایران: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به ۲۳ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به ۲۳ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد که این شهدا در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به «جنین»، «طوباس» و «طولکرم» در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهروندان فلسطینی اعلام کرده‌اند نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی وارد خانه‌های آن‌ها شده و با وجود حضور زنان و کودکان به تیراندازی اقدام کرده‌اند و خانه‌ها را با بسته‌های انفجاری هدف قرار داده‌اند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرک «قصره» در اطراف «نابلس» ۳ فلسطینی زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام هلال احمر فلسطین به دلیل قطعی برق در بیمارستان دولتی جنین، کادر هلال احمر در حال تخلیه این بیمارستان و انتقال بیماران به بیمارستان «رازی» هستند.

علاوه بر این بر اساس گزارش‌های رسیده، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ورودی‌های اصلی و فرعی الخلیل را مسدود کرده‌اند و بر اقدامات خود در ایست‌بازرسی‌ها شدت بخشیده‌اند.

منابع خبری به الجزیره گفتند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت شرقی روستای «ام صفا» در شمال رام‌الله واقع در کرانه باختری نیز یورش برده‌اند.

از سوی دیگر مبارزان مقاومت فلسطین در کرانه باختری نیز مشغول مبارزه شدید با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

گردان‌های شهداء الاقصی، گردان‌های قدس و گردان‌های المجاهدین در جنین اعلام کردند که به در محورهای مختلف درگیری در حال مبارزه با نظامیان متجاوز صهیونیست هستند و با تفنگ و بسته‌های انفجاری نظامیان صهیونیست را هدف قرار می‌دهند.

علاوه بر این رسانه‌های محلی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین در شهرک «برقین» واقع در غرب جنین با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

گفتنی است بامداد چهارشنبه هفته گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله گسترده خود به استان‌های شمالی کرانه باختری خبر داد و ضمن یورش به این مناطق و به شهادت‌رساندن و زخمی‌کردن شماری از فلسطینیان، بیمارستان‌های واقع در شمال کرانه باختری را به محاصره درآورد.

علاوه بر این از بامداد چهارشنبه گذشته تاکنون بخش‌هایی از تاسیسات زیرساختی این استان‌های کرانه باختری نیز از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ