التماس نفتالی بنت به صهیونیست‌ها: از اسرائیل مهاجرت نکنید

اقتصاد ایران: با وجود بایکوت شدید رسانه‌ای در رژیم صهیونیستی اما ظاهرا موج مهاجرت معکوس از رژیم صهیونیستی به شرایط بغرنج و بی‌سابقه‌ای رسیده است به نحوی که نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی را مجبور به واکنش کرده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان کاکالیست در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، نفتالی بنت نخست وزیر اسبق اسرائیل از اسرائیلی‌ها خواست پیش از مهاجرت قطعی از اسرائیلی یک فرصت دیگر به اسرائیل بدهند.

براساس این گزارش بنت در صفحه خود در فضای مجازی خطاب به متخصصان اسرائیلی گفت بهتر است پیش از مهاجرت قطعی از اسرائیل کمی به این امر فکر کنند.

او در این رابطه نوشت، روی سخن من با کارشناسان فن آوری، اساتید دانشگاه و دانشمندان است.

وی در این رابطه افزود، هر روز می‌شنوم که افرادی به فکر مهاجرت بوده یا تصمیم خود را برای مهاجرت دائم از اسرائیل گرفتنده‌اند.

به نوشته بنت، من به همه آنهایی که به فکر مهاجرت و ترک اسرائیل هستند پیشنهاد می‌کنم که این کار را نکنند، اسرائیل به همه شما نیاز دارند، تقاضای من این است که از این کار دست بردارید، اسرائیل به شما نیاز دارد.

او در نوشتار اعتراف کرد، در میان کسانی که هر روز می‌شنود که اسرائیل را ترک کرده و قصد اقامت دائم در خارج از آن را دارند تعداد قابل توجهی از پزشکان متخصص به چشم می‌خورند، فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشگاهیان نیز در زمره کسانی هستند که قصدی برای بازگشت نداشته یا بازگشت خود را به تعویق انداخته‌اند.

بنت همچنین اعتراف کرد، طیفی از جامعه اسرائیل از ابتدای سال 2023 احساس می‌کنند که ساختار حاکم از آنها بدش می‌‌آید، یاس و ناامیدی جامعه را به شکل قابل وجهی در بر گرفته است، اسرائیل در شرایط سختی قرار دارد.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی پرسید: چرا باید 80 هزار اسرائیلی در شمال برای مدتی نسبتا طولانی به شکل آواره زندگی کنند؟ آیا اصلا کسی برنامه‌ای برای بازگرداندن آنها دارد؟ برای کودکان و نوجوانان چه توجیهی در رابطه با چرایی مرگ ربوده شدگان (اسرا) در اسارت خواهید داشت؟

وی همچنین با اشاره به تبعات جنگ و محاصره دریایی علیه اسرائیل هم نوشت: چگونه اسرائیل به یکی از گران‌‌ترین مناطق دنیا تبدیل شد؟ چرا من در طول ساعات روز همواره در ترافیک خیابان‌ها گرفتار هستم؟ چرا قشر گسترده‌ای از جامعه برای رفتن به سربازی و خدمت نظامی مصونیت دارد؟ چرا جوانان این طیف از جامعه اسرائیل وارد غزه نمی‌شوند (و همانند بقیه نظامیان در غزه نمی جنگند و کشته نمی‌شوند).

او بعد از آن به مبهم بودن شرایط رژیمش اعتراف کرده و می‌نویسد، راستی کودکان من در 10، 20 یا 30 سال آینده چه چیزی به دست خواهند آوردو چه خواهند دید.

بعد از آن دوباره خطاب به اسرائیلی‌هایی که در حال ترک اسرائیل هستند، نوشت: بمانید بدون شما امکان ادامه زندگی نداریم، اسرائیل به شما نیاز دارد.

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ