جودوکاران جوان در روز نخست به مدال نرسیدند/ برنامه روز دوم

اقتصاد ایران: در نخستین روز از مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا، نمایندگان کشورمان از رسیدن به مدال بازماندند و فردا ۶ جودوکار در بخش پسران به روی تاتامی خواهند رفت،

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا امروزشنبه دهم شهریوماه با حضور ۱۶۷ جودوکار از ۱۷ به میزبانی کره جنوبی و در شهر «مونگ یونگ» آغاز شد. در نخستین روز از این مسابقات در وزن ۶۶- کیلوگرم علی تقی زاده در اولین مبارزه به «شامورزایف» از قرقیزستان باخت و حذف شد.

در بخش بانوان هانیه عباس زاده نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان در نخستین «فاتانا» از قطر را شکست داد و سپس برابر «ژولدوشوا» از قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد. وی در جدول شانس مجدد با «ناواروپ» از هند باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سمیرا خاک خواه نیز در وزن ۶۳ کیلوگرم بعد از برتری مقابل «فیزا» از اندونزی، به «کاچکانبووا» از قرقیزستان باخت. وی در گروه شانس مجدد هم به «مرضیه دویشنباکووا» دیگر نماینده قرقزیستان نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

در ادامه مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا، فردا یک شنبه یازدهم شریور ماه در دومین روز از این رقابت‌ها نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت. در وزن ۸۱- کیلوگرم، الیاس پرهیزگار در نخستین مبارزه به مصاف «قانزوریک» از کشور مغولستان برود. امیر عباس چوپان در وزن ۹۰- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، به مصاف «السلمان» از کشور کویت خواهد رفت.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم، علیرضا نیک سرشت بازی نخست به مصاف «راکویا» از کشور هندوستان خواهد رفت. امیرحسین شهیدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در نخستین مبارزه به مصاف «آلتاشاقان» از کشور مغولستان خواهد رفت. امیر عباس موحد در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در بازی اول با قرعه استراحت روبرو است. وی در نخستین مبارزه به مصاف «هانگ» از کشور چین تایپه خواهد رفت. محمد مهدی مظلوم دیگر نماینده کشورمان است که در قرعه نخست با استراحت روبرو است. وی نیز در نخستین مبارزه به مصاف «بازانتیک» از قزاقستان خواهد رفت.

هدایت تیم ملی جوانان پسران، برعهده ایوب رستمی است. محمد رضا غفاری نیز مربی است. معصومه جعفری هم سرمربی تیم ملی دختران در این رقابت‌ها است. لازم به ذکر است، تیم نوجوانان پسران در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا یک مدال طلا، دو مدال برنز و دو عنوان هفتمی را کسب کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ