صادقیانی: به خاطر معرفی نسل مستعد به والیبال ایران خوشحالم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران گفت: از یک بابت خوشحالم و آن هم معرفی نسل خوب و با استعداد به والیبال کشور است و این نسل می‌تواند به والیبال ایران کمک کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان که از سوم شهریور آغاز شده بود، امشب (شنبه دهم شهریور) به پایان می‌رسد. تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران نیز که با کسب مقام قهرمانی آسیا سهمیه این رقابت‌ها را دریافت کرده بود، با پنج برد مقابل لیبی، تونس، شیلی، برزیل و بلژیک و واگذاری نتیجه برابر مصر و ایتالیا در رتبه پنجم این مسابقات قرار گرفت.

آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران درباره آخرین مسابقه شاگردانش که با نتیجه سه بر دو به سود ایران به پایان رسید، اظهار داشت: در روزی که تیم حریف بازی را خیلی خوب شروع کرد و حتی ۲ ست هم از ایران پیش افتاد، بازیکنانم خیلی خوب به بازی برگشتند و تسلیم نشدند. این اتفاقی خوبی بود که تا پایان بازی جنگیدند و به پیروزی رسیدند.

وی افزود: به همکارانم در کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. از اینکه بازیکنان به حقشان نرسیدند ناراحت هستم. آنها خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند اما به دلیل یک اتفاق که در ست چهارم بازی با ایتالیا رخ داد، باعث شد نتوانیم قهرمان شویم ناراحت هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران، تصریح کرد: از یک بابت خوشحالم و آن هم معرفی نسل خوب و با استعداد به والیبال کشور است. این نسل می‌تواند به والیبال ایران کمک کند.

صادقیانی گفت: عنوان پنجمی تیم ملی ایران هم قسمت بوده و آن را می‌پذیریم. همکارانم در پرورش این نسل خیلی زحمت کشیدند و من عضو کوچک این تیم بودم و خوشحالم که در این مجموعه کار کردم. فدراسیون والیبال هر چه در توان داشت در حمایت از تیم ملی زیر ۱۷ سال به کار گرفت و قدردان این زحمات هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ایران با جان و دل برای قهرمانی تمرین کردند و واقعاً هم عملکرد بسیار خوبی در این رقابت‌ها داشتند و یک اشتباه کوچک مقابل ایتالیا باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم. حتی مربیان سایر تیم‌ها هم اذعان داشتند که تیم ایران باید فینالیست می‌شد. این هم یک تجربه بزرگ است برای رشد و تعالی والیبال ایران.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ