واکنش وزیر خارجه سوریه به تحرکات تل آویو و آمریکا علیه آنروا

اقتصاد ایران: وزیر خارجه سوریه دردیدار کمیسر کل آنروا گفت: سوریه تلاش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا با هدف پایان دادن به ماموریت آنروا از جمله تروریستی نامیدن این آژانس را محکوم می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه و فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای پناهندگان فلسطینی (آنروا) با یکدیگر دیدار کردند.

المقداد در این دیدار بر موضع اصولی سوریه درباره مساله فلسطین و پایبندی دائم این کشور به حمایت از فلسطینی‌ها از جمله بازگشت آوارگان فلسطینی، در زمانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم و در راس آن آمریکا، برای نابودی فلسطین و حقوق غیر قابل تغییر ملت فلسطین تلاش می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های آنروا در سوریه و همکاری و هماهنگی مشترک با سازمان کل آوارگان فلسطینی، اشاره کرد که دولت سوریه برای تضمین تداوم زندگی شرافتمندانه آوارگان فلسطینی در سوریه، تمام تسهیلات را در اختیار آنروا قرار می‌دهد تا این آژانس به وظایف خود عمل کند.

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه تلاش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا با هدف پایان دادن به ماموریت آنروا از جمله تروریستی نامیدن این آژانس و توقف خدمات مهم آن به ملت فلسطین را محکوم می‌کند.

از طرفی دیگر، لازارینی از تلاش‌های دولت سوریه در تسهیل و حمایت از فعالیت آنروا در این کشور قدردانی کرد.

وی همچنین یکپارچگی تلاش‌های لازم برای مقابله با چالش‌های مختلف پیش‌روی آنروا از جمله تامین مالی لازم این آژانس برای انجام وظایف خود را ضروری دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ