سوریه: حامیان رژیم اسرائیل خود دست به کشتار می‌زنند

اقتصاد ایران: وزارت خارجه سوریه حمله و یورش اخیر رژیم اسرائیل به کرانه باختری را شدیدا محکوم کرد و گفت که حامیان آمریکایی و غربی این رژیم خود در هر نقطه از جهان که راضی نباشند، دست به سیاست‌ها و جنایت‌های مشابه می‌زنند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه سوریه بعد از ظهر امروز شنبه حملات رژیم اسرائیل به کرانه باختری و اردوگاه جنین را محکوم و تأکید کرد که این رژیم به دنبال حذف فلسطینیان از نوار غزه و کرانه باختری است.

وزارت خارجه سوریه طی بیانیه‌ای در واکنش به حملات ارتش رژیم اسرائیل به شمال کرانه باختری که از چهارشنبه شروع شده و همچنان ادامه دارد، گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی به جنایت‌های کشتار در جنین و اردگاه این شهر ادامه می‌دهد، همچنان فلسطینیان را می‌کشد و خانه‌های آن‌ها را در غزه نابود می‌کند.

سوریه تأکید کرد که تشدید قتل‌عام رژیم اسرائیل در کرانه باختری، بار دیگر اثبات می‌کند که این رژیم برای حذف فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری برنامه‌هایی دارد.

وزارت خارجه سوریه در چرایی تداوم این جنایت‌ها از سوی تل‌آویو گفت: حمایت‌های کشورهای غربی از اسرائیل ثابت می‌‌کند که ادعاهای آن‌ها در مورد عدم گسترش حملات نظامی [از سوی این رژیم]، حرف‌های پوچی است».

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: این سیاست‌های آمریکا و غرب در حمایت از رژیم اسرائیل تنها متوجه مردم فلسطین نیست بلکه، سیاست‌هایی است که این کشورها در هر بخش از نقطه جهان که رهبرانش از آن راضی نباشند، ساری و جاری است و لذا خواستار توقف فوری این گونه سیاست‌ها و حملات و جنایت‌ها در اراضی اشغالی است.

ارتش رژیم اسرائیل که یازده ماه درگیر جنگ نابرابر علیه نوار غزه است و نتوانسته در این مدت به اهداف خود از جمله نابودی حماس و برگرداندن اسرای خود به خانه‌ها عمل کند، از بامداد چهارشنبه دست به یورش کم‌سابقه‌ای به شمال کرانه باختری و شهرهای طولکرم، جنین و طوباس زده است که در نتیجه آن، زیرساخت‌های این منطقه و منازل فلسطینیان به شدت تخریب شده و بیش از 20 فلسطینی شهید شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ