خودروهای FMC را قبل از خرید تست کنید!

اقتصاد ایران: عصر خودرو- همزمان با استقبال خریداران از شرایط فروش تابستانه خودروهای FMC که از تیر ماه ۱۴۰۳ آغاز شده است، فردا موتورز از تمدید این طرح همراه با امکان تست خودروها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فردا موتورز در ادامه طرح فروش تابستانه خود جهت آسودگی خیال خریداران خودروهای FMC، امکان تست این محصولات را در محل شعب مرکزی این خودروسازی فراهم کرده است. در این طرح امکان تست خودروهای FMC SX5،  FMC T5، سوبا M4 و FMC 511 در شعب مرکزی فردا موتورز در شهر تهران فراهم شده است.

علاقمندان به خرید خودروهای FMC که قصد مقایسه این محصولات با خودروهای هم رده در بازار و انتخاب خودرو مناسب خود را دارند، می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب مرکزی فردا موتورز واقع در خیابان شریعتی، پارک وی و کیلومتر 8 جاده مخصوص تهران کرج مراجعه کرده و پس از تست و بررسی خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این امکان ثبت نام و خرید خودرو با شرایط متنوع نقدی و اقساطی در محل شعب مرکزی فردا موتورز برای علاقمندان به خرید خودروهای FMC مهیا شده است.

تنوع سبد محصولات فردا موتورز که مناسب با نیاز اکثریت خریداران و شامل مینی ون، کراس اوور و سدان بوده، در کنار شرایط فروش متنوع این خودروسازی، خرید خودروهای FMC را در مقابل دیگر رقبای این خودروسازی به انتخابی برتر تبدیل کرده است. حال با امکان تست پیش از خرید محصولات، فردا موتورز گامی دیگر جهت کسب رضایت خریداران برداشته تا علاقمندان به استفاده از خودروهای این شرکت، با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این طرح و تست خودروهای FMC می توانند به شعب مرکزی فردا موتورز به آدرس‌های ذیل مراجعه کنند:
• نمایشگاه مرکزی(1): تهران، کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج، خیابان شانزدهم جنوبی، نبش خیابان دوم
• نمایشگاه مرکزی (2): تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، ما بین کوچه عاج و سلمان
• نمایشگاه مرکزی (3): تهران، خیابان ولیعصر، قبل از پل پارک وی، نبش بن بست فرید

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ