سه فیلم تازه اکران شده به نمایش‌خانگی می‌روند

اقتصاد ایران: فیلم «تمساح خونی» اولین اثر جواد عزتی در مقام کارگردان، «آبی روشن» مهران احمدی و مهران غفوریان و انیمیشن «بچه زرنگ» از این هفته برای اکران به شبکه نمایش‌خانگی خواهند آمد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌های جدیدی به سبدِ اکران آنلاین شبکه نمایش‌خانگی اضافه خواهند شد که فردا «آبی روشن» چراغ اول را روشن می‌کند.

فیلم بعدی به «تمساح خونی» اختصاص دارد که در اکران سینماهای سراسر کشور هم وضعیت قابل قبولی داشت و روزهای پرفروشی را برای گیشه سینما به ارمغان آورد اولین اثر جواد عزتی در مقام کارگردان بود. 

فیلم سینمایی «تمساح خونی» از چهارشنبه 14 شهریورماه در سینمای آنلاین فیلیمو اکران می‌شود.

داستان این فیلم را پدرام افشاری به نگارش درآورده و کامران حجازی تهیه‌کننده این اثر است.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی نیز در این فیلم کمدی- اکشن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم حول محور دو شخصیت اصلی به نام‌های هومن (جواد عزتی) و پیمان (عباس جمشیدی‌فر) است که با دردسر بزرگی روبه‌رو شده و کمبود مالی دارند. به همین خاطر، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به قمار روی آورند..‌.

تمساح خونی نخستین بار در جشنواره فجر به نمایش درآمد و پرمخاطب‌ترین فیلم این جشنواره بود.

اکران آنلاین «آبی روشن» در فیلم‌نت از فردا

فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدحسین میری پس از اکران در سینماها، از فردا یکشنبه 11 شهریورماه ساعت 20 در فیلم نت اکران آنلاین می‌شود.

در این فیلم سینمایی مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد و سامان مهکویه به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «آبی روشن» از 23 خردادماه در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود و پس از طی دو ماه اکران، از فردا در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کشف یک فیروزه‌ی کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند. 

این فیلم محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) است که امیر ابیلی و داوود گنجوی نویسندگی آن را بر عهده داشتند.

انیمیشن «بچه زرنگ» با صداپیشگی بسیاری از هنرمندان شناخته شده همچون هومن حاجی‌عبداللهی، میرطاهر مظلومی و هدایت هاشمی از پنجشنبه 15 شهریور به فیلم‌نت خواهد آمد. این انیمیشن از ساعت 20 پخش خود را در این پلتفرم آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ