دلایل تغییر رنگ مدال یک ملی پوش و نایب قهرمانی پرتابگر ایران

اقتصاد ایران: سرپرست انجمن پارادوومیدانی در مورد دلایل تغییر رنگ مدال یک ملی پوش و نایب قهرمانی پرتابگر ایران توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، علی‌اصغر هادی‌زاده درباره تغییر نتایج مسابقات پارادوومیدانی روز دوم بازی های پارالمپیک 2024 پاریس و کسب مدال نقره توسط ظفر ذاکر و پرستو حبیبی در ماده های پرتاب وزنه و پرتاب کلاب اظهار داشت: ما در حین مسابقه پرتاب ها تجهیزات رقبا را آنالیز می کنیم. به همین خاطر در رقابت پرتاب وزنه از نظر ما صندلی نفری که به مقام دوم رسید، دستکاری و از حالت استاندارد خارج شده بود.

هادی زاده ادامه داد: ما در فرصت قانونی که داشتیم به این موضوع اعتراض کردیم. یک اعتراض هم به نفر سوم داشتیم که روی نوع پرتاب آن بود. دقیقا پرتابی که منجر به مدال برنز شد، از نظر ما خطا بود. ما به موقع اعتراض خود را تقدیم کردیم و منتظر ماندیم تا فیلم پرتاب ها و تجهیزات را از نزدیک چک کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: خدا را شکر با استدلال هایی که ما آورده بودیم، اعتراض ما را پذیرفتند و مورد قبول قرار دادند تا نتیجه به این شکل تغییر کند. ظفر ذاکر با این اتفاقات به مدال نقره پارالمپیک رسید و امروز هم مراسم اهدای مدال این رشته انجام شد.

هادی زاده در پایان در خصوص نتیجه رشته پرتاب کلاب و مدال نقره پرستو حبیبی گفت: در خصوص پرستو حبیبی ما خیلی مطلع نیستیم که چه اتفاقی رخ داده است چون ما اعتراضی نکردیم و نمی دانیم کدام کشور اعتراض کرده است. به هر حال گویا روی عملکرد نفر دوم اعتراض صورت گرفته است. البته هنوز نتیجه نهایی این رشته مشخص نیست و منتظر هستیم تا مراسم اهدای مدال انجام شود تا مطمئن شویم که پرستو حبیبی به مدال نقره می رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ