همدان آماده میزبانی باشکوه از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

اقتصاد ایران: دست اندرکاران بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان طی جلسه ای مشترک با شهردارهمدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد ملی تاکید کردند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر مشهدی عباس، دبیر جشنواره، توحید معصومی، مشاور عالی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی حاجیان، مدیر امور جشنواره‌های اداره کل هنرهای نمایشی، و علیرضا آقایی، دبیر اجرایی جشنواره، به همراه سید مسعود حسینی، شهردار همدان، مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، و حسن محمدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری همدان، در نشستی مشترک به بررسی آخرین اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جشنواره پرداختند.

 

در این نشست، بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و تجربیات استان همدان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره تأکید شد. همچنین، مدیران کمیته‌های اجرایی جشنواره در همدان معرفی شدند و گزارشی از پیشرفت‌های دبیرخانه مرکزی در تهران ارائه گردید.

از جمله تصمیمات این نشست، برگزاری جلسات مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وزارت آموزش و پرورش و سایر نهادهای مرتبط بود تا هماهنگی‌های لازم به بهترین شکل انجام شود. همچنین، بازدید از مجموعه فرهنگی «عین القضات» به عنوان مرکز اصلی برگزاری جشنواره، پیگیری ساخت تماشاخانه «بلک باکس» و به کارگیری نیروهای متخصص از دیگر اقدامات مورد بررسی قرار گرفت.

امیر مشهدی عباس از همکاری مدیران محلی قدردانی کرد و خواستار ارائه بهترین امکانات برای گروه‌ها و هنرمندان جشنواره شد. سید مسعود حسینی، شهردار همدان، نیز بر ضرورت تشکیل سریع کمیته‌ها و شروع کارهای اجرایی تأکید کرد و جشنواره را فرصتی برای ارتقای فرهنگ و هنر در همدان دانست.

مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و هم‌افزایی، شاهد برگزاری رویدادی باشکوه و با کیفیت بالا باشیم.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در آبان‌ماه سال جاری با شعار «تئاتر گفت و گوی بدون مرز» و با هدف تقویت هم‌دلی و رشد آگاهی کودکان ایران برگزار خواهد شد. اهداف این جشنواره شامل ارتقای سطح فرهنگ عمومی، تقویت بنیان‌های خانوادگی، و افزایش مسئولیت‌پذیری کودکان از طریق هنر نمایش است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ