نزاع فردی منجر به قتل مرد ۴۸ ساله شد

اقتصاد ایران: زنجان-فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود در پی نزاع فردی در روستای «ینکن میرزا الماسی» از قتل مرد ۴۸ ساله به ضرب چاقو خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد معصومی راد گفت: در پی وصول خبر نزاع فردی در روستای «ینکن میرزا الماسی» بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت شده و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، طی عملیاتی منجسم موفق به دستگیری این فرد شدند.

معصومی راد با اشاره به انتقال فرد قاتل ۲۶ ساله به پلیس آگاهی و اعتراف وی به ارتکاب قتل، گفت: این شخص در بازجویی‌های اولیه، انگیزه خود از ارتکاب به این قتل را، اختلافات قبلی و ایجاد مزاحمت‌های پی در پی مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود در خاتمه از تشکیل پرونده مقدماتی در این خصوص خبر داد و گفت: با بازسازی صحنه قتل متهم جهت ادامه فرایند دادرسی روانه زندان شد.

زمین خواری ۲۰ میلیاردی در طارم

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف زمین خواری به مساحت ۱۱۹ هزار و ۶۵۷ متر مربع در روستای «هندی کندی» شهرستان طارم، به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محرمعلی قاسمی گفت: در پی گزارش زمین خواری و تصرف اراضی ملی در روستای «هندی کندی» شهرستان طارم، مراتب رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی شهرستان طارم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و بعد از احراز جرم دخل و تصرف غیرقانونی ۱۱۹ هزار و ۶۵۷ متر از اراضی منابع طبیعی؛ متصرف آن را دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اعلام اینکه ارزش تقریبی زمین تصرف شده برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحت رسیدگی می‌باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ