توجه ویژه به ترویج اقامه نماز در مدارس صورت بگیرد

اقتصاد ایران: زنجان-معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید توجه ویژه به ترویج اقامه نماز در مدارس صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور سرگزی ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان، با بیان اینکه ترویج اقامه نماز در بین نسل جوان و نوجوان به عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این ستاد است، گفت: توجه ویژه به ترویج اقامه نماز در مدارس صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مدارس خاستگاه مهم و تأثیرگذار در ترویج اقامه نماز بین نسل جوان و نوجوان است، افزود: برای ترویج اقامه نماز در بین نسل نوجوان و جوان باید از مدارس شروع کنیم و با تشریح و تبیین فلسفه نماز برای دانش آموزان عشق و علاقه آنها را به این فریضه دینی افزایش دهیم.

سرگزی لزوم نقش آفرینی فرهنگیان در ترویج فرهنگ اقامه نماز را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته، ارتقا موجود را ضروری عنوان کرد و گفت: مدارس و دانشگاه‌ها در حوزه ترویج نماز مورد تاکید هستند و امید می‌رود تمامی حوزه‌های فرهنگی، مأموریت و وظایف خود را نسبت به تقویت و رونق نماز در بین نسل نو دنبال کنند.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور ترویج فرهنگ نماز باید از آموزش و پرورش شروع شود، گفت: مشارکت‌های مردمی و داوطلبانه در ترویج نماز به کار گرفته شود که موجب خلق جلوه‌های بی‌نظیری در جهت ارتقای وضعیت این فریضه در جامعه خواهد شد.

سرگزی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در استان زنجان طی سال گذشته، افزود: در برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی زنجان در سال گذشته شاهد نقش آفرینی مؤثر و مهم دانشگاهیان و مدارس و گروه‌های مردمی در این رویداد بودیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ