خرید کتاب های مهروماه با بیشترین تخفیف

اقتصاد ایران: سلام دوست عزیز، همونطور که میدونی فضای کنکور پر از منابع مختلف شده که انتخاب بهترین منبع رو خیلی سخت کرده! اگر تو هم از دسته بچه هایی هستی که بین این همه کتاب سردرگم شدی، ما در ماز مارکت با توضیح دقیق هر کتاب، با یک خرید پرتخفیف کنار شما هستیم.

- اخبار بازار -

معرفی و خرید سری کتاب های کنکوری مهروماه

انتشارات مهروماه جزو مطرح‌ترین برندهای آموزشی کشور است که با نوآوری و خلاقیت های خود در تلاش است نیاز های دانش آموزان را تامین کند. در ادامه به بررسی برترین تالیفات میپردازیم.

  • سری کتاب تست پایه ای و جامع مهروماه : مجموعه از تست های طبقه بندی شده که در سه زیرمجموعه‌ی بانک تست، پاور تست و پرسش های چهارگزینه‌ای تالیف شده و دارای درسنامه های نموداری هستند، سری تست جامع از دهم تا دوازدهم را پوشش می‌دهد که برای  خرید کتاب های مهروماه  میتوانید با اشتراک ماز پرو به سایت مازمارکت مراجعه کنید.
  • سری کتاب های آموزش فضایی مهروماه : اگر به دنبال تهیه کتابی هم برای مدرسه و هم کنکور هستید، میتوانید این کتاب‌ ها را تهیه کنید. درسنامه‌ی مفهومی در کنار مثال های متنوع یادگیری شمارا کامل ‌می‌کند. رقبای این کتاب ها، ماجرای منو درسام خیلی سبز و سیرتاپیاز گاج هستند.
  • سری کتاب های لقمه و لقمه طلایی مهروماه : معروف ترین سری کتاب‌‌‌های مهروماه که کتاب درسی را به بخش های مختلف تفکیک و به آموزش جداگانه هر بخش می‌پردازد. کتاب لقمه طلایی مهروماه بیشتر به موضوعات تماما حفظی مثل فرمول های فیزیک، لغات و تکنیک ها می‌پردازد.
  • سری کتاب های کنکوریوم مهروماه : پکیج شبیه سازی فضای کنکور بهمراه 13 دوره کنکورسراسری اخیر و 4 دوره آزمون تالیفی، هماهنگ با شیوه جدید دفترچه های کنکور و اپلیکیشن همراه کارنامه ساز در کنار هدایای ویژه جذاب که میتوانید در ماز مارکت جزئیات بیشتری از این پکیج را ببینید.

تخفیف فوق العاده ماز مارکت امکان خرید ارزان تر کتاب‌ های مهروماه و  کتاب های خیلی سبز  و کتاب های گاج را فراهم کرده است.

  • سری کتاب های جمعبندی مهروماه : چرخیدن در کتاب با سرعت بالا؟ کتاب های جمعبندی مهروماه این امکان را ایجاد کرده است که همه‌ی متون مهم و نکات احتمالی کنکور و امتحانات در قالب درسنامه های کاربردی برای شما جمع آوری شود.

در کنار درسنامه تست های منتخب در قالب آزمون های درس به درس تیرخلاصی به کنکور خواهد بود. این سری را میتوانید با کتاب های گاج و کتاب های خیلی سبز در سایت ماز مارکت مقایسه کنید.

  • منابع مختص امتحانات نهایی در ادامه بررسی می‌شوند.

اشتراک ماز پرو، انقلابی در خرید ارزان تر..!

طی سال های اخیر با افزایش قیمت های کتب درسی، فشار زیادی به خانواده ها وارد شده است اما نگران نباش، در راستای دسترسی راحت تر و سریع تر و از همه مهم تر ارزان تر به منابع کنکوری و  خرید کتاب های گاج، کتاب های مهروماه، کتاب های خیلی سبز و دیگر موسسات معتبر آموزشی، ماز مارکت تاسیس شد!

میتونی تمام این کتاب ها را از ماز مارکت تهیه کنی، اما با یک تخفیف فوق العاده و تکرار نشدنی چهل درصدی!!! این یعنی خرج کمتر و کتاب بیشتر... اشتراک ماز پرو، قابلیتی است که با آن نگرانی‌ای بابت هزینه های سرسام آور کتب کنکوری نخواهید داشت.

ماز مارکت حتی جزوات اساتید کنکوری ماز رو هم برای شما آماده کرده و براحتی قابل سفارش هستند.

راستی... در صورتی که کتابی که تهیه کردی مشکلی داشت، پشتیبانی کامل ماز مارکت رو در اختیار داری و حتی تا 2روز امکان بازگشت کالا داری!

معرفی و خرید کتاب های نهایی :

 

  • سری کتاب های امتحانت مهروماه : برای آمادگی در امتحانات نهایی در کنار دریافت استراتژی های مطالعاتی مختص نهایی، می توانید از کتاب های امتحانت مهروماه استفاده کنید.

درسنامه مختصر در حد نیاز آزمون بهمراه ارائه امتحان های پایان نوبت اول و دوم مدارس این کتاب را به منبع خوبی برای کسب نمره ی مناسب در امتحانات نهایی تبدیل کرده است.

با تهیه ی اشتراک ماز پرو این کتاب ها را با تخفیف تکرار نشدنی چهل درصدی!! خرید کتاب های مهروماه از همیشه پرسودتر است.

  • سری کتاب های پرسوال مهروماه : درسنامه های نموداری با پوشش کامل کتاب درسی، سوالات متنوع با سطح دشواری بالای امتحانات نهایی اخیر، 4 نمونه امتحان تالیفی نوبت اول و دوم در کنار پاسخنامه های آموزشی و کامل و پوشش انواع تیپ سوالات جاخالی و درست نادرست، این سری را به کتاب خارق العاده ای برای امتحان تبدیل کرده است.

رقیب جدی سری پرسوال مهروماه، کتاب فرمول بیست گاج است، برای بررسی بیشتر و خرید کتاب گاج یا مهروماه به سایت مازمارکت مراجعه کنید.

  • سری کتاب های امتحانیوم مهروماه : بسته ی شبیه ساز امتحانات نهایی که کاملا بر اساس سبک جدید و دشوار امتحانات نهایی جدید تدوین شده اند، شامل سه مدل امتحان تالیفی که در مدل اول با موضوعات مهم و پرتکرار کتاب روبرو می‌شوید، در مدل دوم قسمت های پنهان و مطرح نشده در امتحانات نهایی و در مدل سوم یک پیش بینی احتمالی در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • سری کتاب های درس پک مهروماه : پاسخ صحیح و مطمئن تمارین کتب درسی همواره یکی از دغدغه های دانش آموزان بوده است، اغلب ما با کتاب های گام به گام آشنایی داریم، نسل جدید این کتاب ها با نام درس پک ارائه می‌شوند، درسنامه های تکمیلی و پاسخ تمامی تمارین و فعالیت های کتاب درسی و تعدادی سوالات اضافی سنجشی از نقاط قوت این سری کتاب ها هستند.

اگر درباره‌ی اشتراک ماز پرو یا مشاوره جزئی تر خرید کتاب‌های مهروماه،کتاب های گاج،کتاب ها خیلی سبز و... سوال و ابهامی داشتید، پشتیبان های مازمارکت در خدمت شما هستند، با ما در ارتباط باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ