محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی در ۷ روز آینده

اقتصاد ایران: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی یکشنبه ۱۱ شهریور تا شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی را برای تعطیلات هفته جاری از یکشنبه ۱۱ شهریور تا شنبه ۱۷ شهریور اعلام کرد.

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۱ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ شهریور از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج چالوس و برعکس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی جاده چالوس

بر اساس این گزارش پیش بینی می‌شود در صورت پر حجم بودن ترافیک روزهای یکشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۳ شهریور ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در محور چالوس به شرح ذیل است:

از ساعت ۱۲ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) از ساعت ۱۵ همان روز از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود همچنین از ساعت ۲۴ محدودیت یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

علاوه بر این، روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲، ۱۴ و ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

ممنوعیت تردد به مقصد چالوس در روز ۱۷ شهریور

روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود؛ به طوری که از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌شود و از ساعت ۲۳ طرح اتمام خواهد یافت.

روز جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در محور چالوس قطعی است به طوری که از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز (به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود همچنین تردد از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه است.(شمال به جنوب) و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

پلیس راهور اعلام کرد که تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی در محور هراز

تردد همه تریلرها در محور هراز ممنوع است. تردد همه کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ شهریور و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز یکشنبه ۱۱ شهریور تا روز جمعه ۱۶ شهریور به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

محدودیت ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی

محور تهران، فیروزکوه و قائم شهر، در صورت پرحجم بودن ترافیک تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ شهریور از مسیر (جنوب به شمال) و از ساعت ۶ تا ۲۴ تردد در محدودیت اعمال می‌شود.

در محور قدیم رشت قزوین و برعکس تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۲، ۱۴ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ در محور یادشده ممنوع است.

در محور آستارا اردبیل و برعکس هم تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۲، ۱۴ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ در محور یادشده ممنوع است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی محورهای استان خراسان رضوی

تردد همه وسایل نقلیه باری شامل کامیونت، کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۴ شهریور در محورهای اصلی استان ممنوع است همچنین تردد همه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد – ملک آباد به صورت شبانه روزی در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۴ شهریور ممنوع است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ