بهترین‌ها در تیم ملی فوتسال ایران/ شایستگی حضور در فینال را داریم

اقتصاد ایران: سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و این تیم شایستگی حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال از ۲۴ شهریور با حضور ۲۴ تیم به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه F با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم گروه است.

این در حالی است که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران لیست ۱۴ نفره خود را برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با قزاقستان در روزهای نهم و یازدهم شهریور اعلام کرده است و این دو دیدار تدارکاتی آخرین بازی‌های ایران پیش از آغاز جام جهانی است.

حسین شمس در خصوص لیست ۱۴ نفره تیم ملی برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با قزاقستان گفت: فکر می‌کنم وحید شمسایی با توجه به پست‌های مختلف، بهترین نفرات را انتخاب کرده است و در هر پست سه بازیکن دارد که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و به نظرم انتخاب بسیار خوبی است و باعث موفقیت در جام جهانی خواهد شد.

وی در خصوص تیم ملی فوتسال قزاقستان که تنها حریف تدارکاتی ایران برای حضور در جام جهانی است گفت: قزاقستان هم از جمله تیم‌های خوب است که مثل همیشه چند بازیکن برزیلی را هم در اختیار دارد و در دوره قبل جام جهانی در لیتوانی توانسته بود ایران را حذف کند.

بهترین‌ها در تیم ملی فوتسال ایران/ شایستگی حضور در فینال را داریم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا که در جهانی با ایران هم گروه هستند گفت: با توجه به اینکه ما برای اولین بار در تاریخ در سید اول مسابقات قرار گرفتیم طبیعی است که ۳ تیم ضعیف از ما در گروه حضور دارند. به اعتقاد من در گروه بسیار ساده ای قرار داریم و به راحتی از گروه صعود خواهیم کرد و می‌توانیم به راحتی این تیم‌ها را شکست دهیم.

وی ضمن اشاره به صحبت‌های سرمربیان فرانسه و ونزوئلا که ایران را از شانس‌های قهرمانی در جام جهانی دانستند گفت: من هم معتقدم که ما مدعی عنوان قهرمانی هستیم و تیم‌های رو به روی ما هم به این مساله اذعان دارند و این تیم‌ها به هیچ وجه قابل مقایسه با تیم ما نیستند و تیمی داریم که شایستگی حضور در فینال را دارد. ما باید به مراحل بعدی که با تیم‌هایی مانند اسپانیا، برزیل و پرتغال بازی خواهیم کرد فکر کنیم و در همان سه بازی مرحله گروهی در شرایط خوب مسابقه قرار خواهیم گرفت.

حسین شمس در پایان برای بازیکنان تیم ملی کشورمان آرزوی توفیق کرد و گفت: خوشحال هستیم که یک جام جهانی دیگر را با قدرت شروع خواهیم کرد و چشم به ساق‌های طلایی بازیکنان و هنرمندان فوتسال داریم و دعای خیر همه اهالی فوتسال پشت سر تیم ملی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ