اجرای طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی در کردستان آغاز شد

اقتصاد ایران: سنندج_مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشایی مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید در کردستان از امروز آغاز شد.

حسین رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح بازرسی و نظارت ویژه آغاز سال تحصیلی با رویکردی پیشگیرانه به منظور تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالای اولویت‌دار در تمام شهرهای کردستان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح نظارتی مشمول واحدهای تولیدی، صنفی عرضه‌کننده پوشاک، کیف و کفش، نوشت‌افزار و با محوریت تشدید نظارت بر رعایت درصد سود مجاز در سطح عمده و خرده‌فروشی، نظارت بر هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس در تمام شهرستان‌های استان کردستان انجام می‌گیرد، افزود: زمان اجرای این طرح از امروز ۱۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه می‌یابد.

رحیمیان افزود: کنترل حراج‌ها، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار، نظارت بر درج قیمت مصرف کننده، رعایت درصد سود مجاز، جلوگیری از عرضه نوشت افزار تقلبی، مبارزه با عرضه کالای قاچاق با رویکرد حمایت از تولید داخل از جمله برنامه‌های این طرح نظارتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان یادآور شد: برای اجرای این طرح از ظرفیت کارشناسان اتحادیه‌های صنفی و بازرسان ارگان‌های نظارتی مرتبط در قالب گشت‌های مشترک استفاده می‌شود که این افراد با هر نوع گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و دیگر تخلف اقتصادی برخوردی جدی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برای متخلفان پرونده تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله اداره کل صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف از واحدهای صنفی بازرسی هستند که در صورت تخلف پرونده تشکیل و متخلفان را برای رسیدگی و اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

رحیمیان از شهروندان خواست در هر لحظه از شبانه روز از طریق تارنمای tazirat135.ir شکایات و گزارش‌های خود را در سامانه سازمان تعزیرات حکومتی ثبت نمایند تا پس از بررسی، از نتایج فرایند رسیدگی به گزارشات و شکایات خود مطلع شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ