ویژگی عجیب و غیرمنتظره بازی Call of Duty: Black Ops 6 رونمایی شد

اقتصاد ایران: ویژگی بسیار جالبی به نام Body Shield به بازی محبوب Call of Duty: Black Ops 6 اضافه‌ شده است که بسیاری از گیمرها از آن لذت خواهند برد.

در رویداد NEXT بازی Call of Duty: Black Ops 6 که ۲۵ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۳) روی سرویس گیم‌پس ایکس‌باکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد، شاهد افشای اطلاعات جالبی بودیم و اضافه‌شدن ویژگی خاصی به نام Body Shield سر و صدای زیادی به پا کرد.

به‌گفته‌ی Treyarch، با قابلیت جدید Call of Duty: Black Ops 6 می‌توانید یکی از افراد تیم دشمن را در بازی به گروگان بگیرید و از او به‌عنوان سپر استفاده کنید، که البته ویژگی خیلی عجیبی به‌نظر نمی‌رسد. نکته‌ی خنده‌دار قابلیت Body Shield این است که هنگام گروگان‌گرفتن دشمن، چت صوتی بین شما و او فعال می‌شود. بنابراین، نه‌تنها دشمن را در موقعیت آسیب‌پذیر قرار می‌دهید؛ بلکه اکنون می‌توانید حرف‌های بامزه‌ای در گوش او زمزمه کنید.

استودیو Treyarch با انتشار پستی در ایکس، در پاسخ به تردید برخی از طرفداران که به‌خوبی نمی‌دانند Body Shield چگونه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، نوشت:‌ « فقط باید مؤدب باشید». اضافه‌شدن تعدیل خودکار چت صوتی با هوش مصنوعی اکتیویژن به‌احتمال زیاد تعداد زیادی از گیمرها را به دردسر خواهد انداخت. به‌هرحال می‌توان انتظار داشت جامعه‌ی گیمرها با ویژگی Body Shield، لحظات خنده‌دار زیادی را رقم بزنند.

در ادامه چند ایده برای صحبت‌کردن با دشمنان هنگام استفاده از قابلیت Body Shield در بازی Call of Duty: Black Ops 6 آورده شده است:

  • بچه‌ها خوبن؟ تابستون کجا بودید؟
  • هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شم، هیچ‌وقت تورو ناامید نمی‌کنم.
  • اون چه عطریه زدی؟
  • حرف آخرت؟
  • سلام، تازه تورو دیدم، اما این شمارمه، شاید بخوای بهم زنگ بزنی؟
  • قسم می‌خورم که پشیمون می‌شی!
مقالات مرتبط:
  • تریلر تند و تیز و پرهیجان Call of Duty: Black Ops 6 بخش چندنفره را به‌نمایش می‌گذارد [تماشا کنید]
  • اولین تریلر گیم‌پلی کال آو دیوتی ۲۰۲۴ منتشر شد؛ اعلام زمان عرضه [تماشا کنید]

قطعاً تا زمانی‌ که گیمرهای Call of Duty: Black Ops 6 رفتار خوبی داشته باشند، Body Shield می‌تواند به ابزار واقعاً سرگرم‌کننده‌ای تبدیل شود. بسیاری از افراد واقعاً می‌خواهند با ویژگی مذکور سرگرم شوند و امیدواریم ابزارهای تعدیل محتوای چت صوتی اکتیویژن در بازی، عملکرد خوبی داشته باشد.

مشترکین ایکس‌باکس گیم‌پس نسخه‌ی Cross-gen بازی Call of Duty: Black Ops 6 را در روز اول انتشار این عنوان دریافت خواهند کرد و امکان ارتقاء به نسخه‌ی Vault با تخفیف ویژه دردسترس آن‌ها خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ