مسئولان ورزشگاه قزوین از استقلال شکایت دارند!

اقتصاد ایران: مسئولین استانی فوتبال قزوین استقلال را متهم به عدم عمل به تعهداتش کردند و از جزئیات هزینه‌های اجاره ورزشگاه سردار آزادگان پرده برداشتند.

ورزش سه: بعد از جدال پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، رئیس هیئت فوتبال استان قزوین و همچنین رئیس اداره کل ورزش این استان، درخصوص میزبانی‌های استقلال و پرسپولیس و ارقامی که برای اجاره استادیوم سردار آزادگان توسط این دو باشگاه پرداخت می‌شود؛ صحبت کردند.

علایی مقدم؛ رئیس اداره ورزش و جوانان استان قزوین در ابتدای این گفتگو در پاسخ به این سوال که آیا گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر پرداخت اجاره ۸۰۰ میلیونی برای هر بازی توسط باشگاه استقلال در این استادیوم صحیح است گفت: ۸۰۰ تومن را من نگرفتم. دو تا ۵۰۰ میلیون به حساب خزانه دولت، نه حساب اداره کل ورزش، واریز شده. شما می‌بینید همین امروز نور روشن بوده، زمین چمن آب می‌خورد؛ این‌ها هزینه دارد. طبیعتا باشگاه شمس آذر باشگاه خودمان است و سعی می‌کنیم همین درآمدها را برای همین مجموعه هزینه کنیم تا دوباره بتوانیم، سرویس‌دهی مناسبی داشته باشیم. برای هر بازی ۵۰۰ میلیون تومان هزینه استفاده از این استادیوم است.

در ادامه، باجیوند؛ رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در تکمیل صحبت‌های علایی مقدم گفت: مبلغ اجاره ۸۰۰ تومان نیست و ۷۰۰ تومان است؛ ۵۰۰ تومن همانطور که آقای علایی گفتند به حساب خزانه می‌رود؛ اصحاب رسانه مهمان ما هستند؛ عزیزانی بیرون هستند، عزیزانی داخل هستند؛ این‌ها را چه کسی باید پرداخت کند؟ و سایر مسائل. حتما ۲،۳ گالن باید رنگ تهیه کنیم، نیروی انتظامی و آمبولانس هم هست! ضمن اینکه ما که مجبور نکردیم بیایند و اینجا میزبان باشند!

او ادامه داد: من از باشگاه پرسپولیس سپاسگزارم، قبل از اینکه بازی آن‌ها شروع بشود با ما حساب و کتاب کردند؛ اما باشگاه استقلال هم باید اعتمادسازی کند. خوب نیست، عزیزان در یک استان دیگر هم میزبان بودند، آن‌ها به ما گزارش دادند که باشگاه استقلال هزینه‌ها را پرداخت نمی‌کند، مراقب باشید! الان در خصوص بازی هفته گذشته باشگاه استقلال، خود من به خزانه بدهکار هستم! مدیر کل و عوامل ما را می‌شناسند، انتظار داریم وقتی تعهدی ایجاد می‌شود؛ ما را بدهکار نکنند. باشگاه پرسپولیس تسویه حساب کرده اما استقلال خیر.

 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ