‌ ‌فرمانده انتظامی لاهیجان عزل شد

اقتصاد ایران: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در سومین اطلاعیه خود پیرامون مرگ جوانی در بازداشتگاه پلیس لاهیجان از عزل فرمانده انتظامی این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در سومین اطلاعیه خود پیرامون مرگ جوانی در بازداشتگاه پلیس لاهیجان از عزل فرمانده انتظامی این شهرستان خبرداد.

در سومین اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در خصوص مرگ یک جوان در بازداشتگاه پلیس لاهیجان آمده است: « همان‌گونه که در اطلاعیه‌هایِ قبلی به آگاهی هموطنان شریف  رسانده شد فرمانده کل انتظامی کشور بر مبنای اصل "پاسخگویی" و "مسئولیت‌پذیری" بلافاصله پس از رخداد دردآور  لاهیجان گروهی مرکب از کارشناسان‌  زبده بازرسی کل فراجا را به محل اعزام تا ابعاد حادثه را به دقت بررسی و نتیجه را برای اتخاذ تصمیم لازم اعلام کنند.

اینک  براساس گزارش‌ها و بررسی‌های کارشناسی؛ فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تسلیتِ مجدد و همدردی با خانواده‌ داغدیده مرحوم میرموسوی تصمیماتِ جدیدِ زیر را اتخاذ و جهت اجرا ابلاغ کرد:

۱. فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان به سبب عدمِ نظارت کافی  بر عملکرد و رفتار کارکنان عزل شد.

۲. به سبب پیچیدگی موضوع، نتیجه‌گیری نهایی پیرامون "علت تامه" فوتِ مرحوم میرموسوی  منوط به  گزارش‌ قطعی پزشکی قانونی است.

۳.  خدمات شبانه روزی قاطبه ماموران و کارکنان متعهّد  پلیس  و ارائه خدمتِ صادقانه  به مردم از مرز تا شهر و روستا، همواره مورد ستایش قرار گرفته و حادثه اخیر، اتفاقی استثنایی  است  و خدشه ای به آن وارد نمی‌آورد.

کماکان پلیس خود را نسبت به شهروندان مسئول و ملزم به  پاسخگویی دانسته و هرگز رفتار غیرمتعارف و نامطلوب را تأیید نمی‌کند.»

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ