ایران پر از فرصت است

اقتصاد ایران: کرج- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران پر از فرصت است و باید از این فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مردم استان البرز که در مصلای کرج برگزار شد، اظهار کرد: شهر کرج برای من خاطرات دلنشینی به همراه دارد عزیزان من امروز در یک نقطه تاریخی هستیم. در نقطه‌ای که می‌توانیم با انتخاب خودمان، به آن انتخابی که برای انقلاب داشتیم استمرار ببخشیم و راهی که امام و شهدا به ما نشان دادند، با سرعتی در شأن ملت ایران ادامه دهیم.

وی ادامه داد: اگر می‌گوئیم در یک موقعیت تاریخی هستیم صرفاً شعار نیست بلکه حاصل سال‌ها مطالعه نسبت به روندهای جهانی و ظرفیت‌های کشور است. ما میدانیم که در کشور ضعف‌هایی وجود دارد. اما ضعف را با قوت می‌توان برطرف کرد.

وی افزود: امروز دو دیدگاه می‌توان نسبت به ادامه کشور داشت. یکی اینکه در ۴ سال آینده تلاش کنیم برای برطرف کردن ضعف‌های کشور. این یک نگاه حداقلی است و در نگاه انقلاب اسلامی کافی نیست. امروز تاریخ و ملت و زمانه ما فرصت‌های برای ما تعریف کرده است که یک جهان فرصت است. به لحاظ تاریخی تمدنی سیاسی منطقه‌ای جهانی علمی فناوری و به لحاظ یک نیروی متعهد انقلابی جوان تحصیل کرده.

جلیلی تصریح کرد: این حرف‌ها مستند است شعار نیست. این یک واقعیت است که امروز جهانی از فرصت‌ها مقابل ماست. لازمه یک جهان فرصت است نیست که فقط بگوییم در چند سال آینده مشکلات کشور حل شود. اگر ایران یک جهان فرصت دارد، باید تبدیل شود به یک ایران جهش و پیشرفت و بالندگی و شکوفایی ملت در عرصه‌های مختلف.

در حال تکمیل...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ