برگزاری کارگاه‌های آموزشی انتقال ژن برای متخصصین حوزه ژنتیک

اقتصاد ایران: آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی لرستان از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع آشنایی با فرایند انتقال ژن برای کارشناسان و محققان کشور برگزار می‌کند.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، یک آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در راستای توسعه پروژه‌های آموزشی و پژوهشی، کارگاه آموزشی با موضوع انتقال ژن را برگزار و کارشناسان را با فرآیند و مکانیسم انتقال ژن (Transfection) آشنا می‌‌کند.

آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی لرستان که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است در راستای ارتقای آگاهی آموخته‌های مرتبط با علم، فرآیند و مفاهیم انتقال ژن، کارگاه انتقال ژن را برگزار می‌کند.

این آزمایشگاه که با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی در سطوح علمی و تخصصی برای محققین کشور تاسیس شده است با در اختیار داشتن فضای مناسب، در جهت توسعه پروژه‌های پژوهشی و آموزشی، از آمادگی انجام خدمات آنالیز دستگاهی، سلولی و مولکولی، کشت میکروب، کشت سلول، بافت شناسی، بیوشیمی و... برخوردار است.

انتقال ژن یکی از کاربردی‌ترین مفاهیم در آزمایشگاه‌های زیست‌شناسی، ژنتیک سلولی و مولکولی به شمار می‌رود. بر همین اساس، آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی لرستان کارگاه انتقال ژن را به صورت حضوری و غیرحضوری در خردادماه سال جاری برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، از مهم‌ترین سرفصل‌های کارگاه انتقال ژن می‌توان به مقدمه‌ای بر Transfection، مکانیسم Transfection، افزایش کارایی در Transfection و نوع مولکول ترانسفکت شده اشاره کرد.

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به وبگاه  آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی لرستان مراجعه کنند.

علاقمندان می‌توانند فهرست روزآمد تجهیزات و خدمات قابل ارائه توسط این آزمایشگاه را نیز در سایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مشاهده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ