با حضور رئیس جمهور صورت می گیرد؛

راه‌اندازی خط تولید خودروهای تجاری جدید درتبریز

اقتصاد ایران: مدیر عامل شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان گفت: با حضور رئیس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سعید پناهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  با حضور رئیس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون افتتاح می شود و این خط در مساحت ۱۰ هزار متر مربعی و با سرمایه گذاری ۲هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد ریالی و برای تولید ۴ هزار دستگاه انواع کامیونت، کشنده و ون ایجاد شده است.

وی برنامه تولید امسال این خط تولید را ۵۰۰ دستگاه اعلام و اضافه کرد: این خط تولید در کمتر از شش ماه تجهیز و راه اندازی شده و با ایجاد این خط برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

پناهی افزایش تنوع محصولات کامیونت از ۶ تن به بالا که نیاز آن در کشور کاملا محسوس می باشد از مهمترین اهداف ایجاد این خط دانست و گفت: افزایش کیفیت تولیدات در این حوزه، افزایش تولید روزانه به ۲۰ دستگاه، تلاش برای تنوع بخشی به تولیدات تراکتورسازی و خروج از تک محصولی در این واحد صنعتی و مهمتر از همه ایجاد اشتغال از دیگر اهداف راه اندازی این خط تولید می باشد.

این فعال صنعتی خبر خوشی هم به حوزه های که نیازمند کامیونتهای ۱۱ تنی هستند داد و اظهار داشت: کامیونت ۱۱ تنی به عنوان یک محصول استراتژیک که نیاز بسیاری از حوزه های و صنایع می باشد همزمان با این افتتاح در این مجموعه تولید و به متقاضیان عرضه خواهد شد.

گفتنی است، تراکتورسازی ایران هم اکنون با ۱۲ شرکت اقماری که ۸ شرکت در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور می باشد که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین و بالغ بر ۴۱ میلیون دلار ارز آوری طی سال گذشته از محل صادرات انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته و ... برای کشور داشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ