مراسم سالگرد شهیده «فاطمه غیاث‌آبادی فراهانی» در اراک برگزار شد

اقتصاد ایران: اراک-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از برگزار مراسم سالگرد شهیده «فاطمه غیاث‌آبادی فراهانی» در اراک با حضور مسئولین کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی عصر سه شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالگرد شهیده «فاطمه غیاث‌آبادی فراهانی» در اراک اظهار داشت: همزمان با ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت شهیده «فاطمه غیاث‌آبادی فراهانی» که در سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی توسط منافقین در حرم حضرت امام (ره) به شهادت رسید، مراسم گرامیداشت این بانوی شهیده در اراک با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: شهیده «فاطمه غیاث‌آبادی فراهانی» در سال‌های ۶۱ و ۶۲ برای کمک به مردم استان آذربایجان غربی به بیمارستان پیرانشهر رفت تا همراه با جمعی از خواهران ایثارگر به کارهای پشتیبانی مشغول شود. در نهایت برای اینکه به رزمندگان نزدیک‌تر باشد به شهر ارومیه رفت.

مراسم سالگرد شهیده «فاطمه غیاث‌آبادی فراهانی» در اراک برگزار شد

وی ادامه داد: افزون بر اینها کتاب «مهر عروج» به قلم «مهری رکاب طلایی» نوشته شده و ویژگی‌های زندگی این شهیده را که در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) توسط منافقین در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی به فیض شهادت نائل آمده روایت می‌کند.

کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تبیین نقش بانوان استان در دفاع مقدس گفت: از شش سال گذشته کارگروه بانوان کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات قابل توجهی برای تبیین نقش بانوان در تاریخ استان مرکزی که هم شامل قبل از انقلاب و هم در طول انقلاب می‌شود انجام داده که بیش از صدها ساعت ضبط مصاحبه و ده‌ها همایش و تولید مستند، نشست و جلسات گفتمانی بخشی از آن‌ها است.

مراسم سالگرد شهیده «فاطمه غیاث‌آبادی فراهانی» در اراک برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین اقدامی که در حوزه بانوان توسط کنگره شهدای استان مرکزی انجام شد برگزاری اجلاسیه بانوان بود که با حضور مهمانان بین‌المللی از ۳۰ ملیت جهان و با رویکرد معرفی الگوی سوم زن، نه شرقی نه غربی بانوان مجاهد مسلمان ایرانی انجام شد و امروز کارگروه بانوان در عرصه‌های مقابله با کرونا و تولید محتوا همچنان با قوت برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ