تولیت مسجد مقدس جمکران: تاریخ همواره نشانگر پیروزی جبهه حق علیه استکبار است.

اقتصاد ایران: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: القای نومیدی و فضاسازی منفی از سوی دشمنان باعث شد تا اغتشاشگران و قاتلان در جنگ ترکیبی استکبار علیه ملت ایران مشارکت کرده و گمان کنند که جمهوری اسلامی به پایان رسیده و دست به جنایت زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان امروز در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال جانگداز امام خمینی (ره) و بزرگداشت شصتمین سالروز قیام خونین 15خرداد 42 که با حضور جمع زیادی از عاشقان آن حضرت و مسئولان لشکری و کشوری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گفت: جنگ تحمیلی نوعی جنگ جهانی بود که سربازان 36 کشور دنیا، بنادر کشور‌های عربی و دلار‌های غربی رژیم بعث را علیه ایران پشتیبانی کرد، اما به صورت شگفت انگیزی نهضت امام خمینی (ره) پیروز شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تصریح بر اینکه به برکت دفاع مقدس، ایران به جایی رسید که امروز توان تولید موشک را دارد و به برخی ابرقدرت‌های گذشته نیز صادر می‌کند، ادامه داد: چشم‌انداز آینده این نهضت در آیینه گذشته آن ترسیم می‌شود و تاریخ همواره نشان دهنده پیروزی این جبهه علیه استکبار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان با بیان فهرست‌وار تاریخچه نهضت امام خمینی از 15 خردادماه 1342 تا تبعید، پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شکلگیری حزب‌الله و شکست‌های اسرائیل، گفت: این جبهه همواره بر خلاف تصور‌ها پیروز بوده و استکبار شکست خورده است.

وی یادآور شد: امام پیش از تبعید تنها مرجع شیعیان ایران بود، اما پس از تبعید به عراق، مرجع شیعیان جهان شد و پیام او در فرانسه به گوش جهانیان رسید و ایشان را به شخصیتی فراملی بدل کرد که امکان مقابله با وی وجود نداشت.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نمود فرهنگ شهادت در نهضت امام خمینی (ره) بود،گفت: مردم ایران این کاستی‌ها و برخی فساد‌های رخ داده را به حساب اسلام و نظام اسلامی نمی‌گذارند چرا که هرجا مشکلات فرهنگی و اقتصادی نمود یافته ناشی از اعمال نفوذ دشمن، اثرگذاری جهالت‌ها و عمل نکردن به دستورات اسلام بوده است.

وی با اشاره به جلوه‌هایی از رفتار ساده‌زیستی و گفتار امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه‌ای، ادامه داد: در سراسر گفتار امام و 21 جلد صحیفه ایشان یک کلام سیاه‌نمایی نسبت به آینده وجود ندارد چنانکه در قرآن مجید نیز چنین بیانی نسبت به جریان حق وجود ندارد و در طول بیش از 30 سال رهبری آیت الله خامنه‌ای نیز کلامی مبنی بر یاس در کلام ایشان شنیده نشده است.

وی  گفت: القای یاس و فضاسازی از سوی دشمنان سبب شد تا اغتشاشگران و قاتلان در جنگ ترکیبی استکبار علیه ملت ایران، گمان کنند که جمهوری اسلامی به پایان رسیده و دست به جنایت زدند.

در پایان این مراسم حاج کاظم محمدی مرثیه‌سرایی کرد و برنامه‌های متعدد دیگری نیز برگزار شد.

پایان پیام/ ف

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ