کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری

اقتصاد ایران: اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در ۲ ماه گذشته بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی عصر یکشنبه در مراسم امحای مواد مخدر در اردبیل اظهار کرد: ۶۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده در ماه‌های گذشته در اردبیل امحا شد تا این مواد در مراحل توزیع زمینه آلودگی نسل آینده را رقم نزند.

وی تلاش بی وقفه پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان را در رصد و پایش فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ یادآور شد و تصریح کرد: در سال گذشته نیروی انتظامی استان اردبیل با درایت و تیزبینی موفق شد بیش از ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در استان کشف و عوامل آن را به مراجع قضائی معرفی کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امسال در ۲ ماه و ۱۳ روز گذشته نیز ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد که سوداگران قصد داشتند این مواد را در مناطق مختلف این استان توزیع کنند.

تقوی از دستگیری و انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این راستا ۳۰ نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای دستگیر شده و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مبارزه بی امانی که نیروی انتظامی علیه سوداگران مواد مخدر آغاز کرده در سال گذشته ۲۹۲ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد نیز دستگیر و تحویل دستگاه قضائی استان شد.

تقوی اضافه کرد: از این باند تهیه و توزیع مواد مخدر بیش از ۴۰ دستگاه خودرو، پنج قبضه اسلحه به همراه چندین دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و به همراه مواد مخدر به دست آمده تحویل مسئولان و متولیان امر شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا همچنان در مسیر مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ مأموریت اصلی خود را به درستی انجام دهیم و نیروی انتظامی استان نیز در انجام این مأموریت کوچک‌ترین کوتاهی و غفلتی را انجام نداده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از آحاد مردم خواست تا به محض اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر آن را با سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا به سرعت نیروهای عملیاتی ما ورود پیدا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ