امام خمینی (ره) در برابر انحراف و نفوذ هیچگاه سکوت نکرد

اقتصاد ایران: آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در برابر انحراف و نفوذ هیچگاه سکوت نکرد، گفت: پیروی و پیگیری خط امام(ره) و رهبری یکی از راهکارهای مقابله با نفوذ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری امروز یکشنبه در مراسم عزاداری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای آستارا اظهار کرد: سربازان استکبار جهانی در کشورهای مختلف از جمله افغانستان، عراق، کره و ژاپن جرم و جنایت می‌کنند اما جرأت نمی‌کنند که آنها را مجازات کنند، آنها می‌خواستند در کشور ما هم چنین قانونی تصویب کنند و اعتراض امام خمینی (ره) در این خصوص سبب شد تا تبعید شود اما ایشان در خصوص این نفوذ هیچگاه سکوت نکرد و با ایادی داخلی و خارجی مقابله کرد.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه یکی از فرقه‌های نوظهور، گمراه‌کننده و غلط بهائیت است، افزود: بهائیان به کشور نفوذ کردند و تا مناصب بالایی مانند مجلس و نخست وزیری را گرفتند و برخی اکنون نیز در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنند لذا پیروی و پیگیری خط امام (ره) و رهبری یکی از راهکارهای مقابله با نفوذ است.

وی اضافه کرد: امام راحل در برابر نفوذ بهائیها که یکی از پیاده نظام‌های دشمن در جریان اغتشاش‌ها و در شبکه‌های معاند در حال تخریب هستند، ایستادند و تکلیف و وظیفه خودشان را در این زمینه انجام دادند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی عنوان کرد: نفوذ در تعابیر اسلامی نسبت به خیلی مسائل دیگر پنهانی، نرم و آرام حرکت می‌کند و همواره وجود داشته و ممکن است هر روز به یک لباسی باشد، اما باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) در برابر چنین نفوذی مقاومت کرد و جلوی انحراف و مسیر اشتباه را گرفت؛ امام چنین نقشی در حفظ دین داشت و مردم بخاطر اخلاص، ایمان و شجاعت به ایشان لبیک گفتند و با امام همراه شدند.

امام‌جمعه آستارا با گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد اظهار کرد: ایمان و معنویت به مسیر، کار و باور، وحدت و اتحاد و همراهی باهم و نقش رهبری و هدایت امام موجب شکل‌گیری نهضت انقلاب شد.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر اینکه ما طلبکار انقلاب نبوده بلکه بدهکار نیز هستیم، بیان کرد: اگر همان نظام موروثی و شاهنشاهی پابرجا بود اجازه بلند کردن پرچم مذهبی را نداشتیم.

امام‌جمعه آستارا اضافه کرد: امام راحل، شهدا و انقلابیون واقعی ما نیز در راه خدا ذوب شدند و خدا خود این ویژگی را به آنها داد چنانکه در قرآن کریم آمده است؛ خدا به هر که بخواهد بی‌حساب می‌بخشد و هر که را بخواهد خار می‌گرداند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ