نقطه قوت کشور تبعیت از ولایت است

اقتصاد ایران: زنجان- امام جمعه موقت اهواز بر لزوم تبیین مکتب امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: نقطه قوت کشور تبعیت از ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی ظهر یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در صحن امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: توطئه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه رهبری امام خمینی (ره) و تداوم این مسیر را رهبری امام خامنه‌ای محقق شده است.

وی با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) هستند، خاطرنشان کرد: نقطه قوت کشور تبعیت از ولایت است.

حاجتی ادامه داد: بدون شک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز انسان‌های وارسته زیادی را تربیت کردند که یکی از این انسان‌ها کسی نیست جز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و وجود چنین نسلی باعث شده است تا دشمنان در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام بمانند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه بی‌تردید امام خمینی (ره) را باید رهبری آینده‌شناس در هزاره اخیر نام برد، یادآور شد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند که انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نبوده و این انقلاب باید به همه دنیا صادر شود.

سخنران مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در زنجان با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر پاک امام راحل در خرداد ۱۳۶۸ به لحاظ جمعیت و به زعم خبرنگاران رسانه‌های خارجی ثبت یک رکورد جدید بود، ابراز کرد: امروز به عینه آثار به جا مانده از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاکی از آن است که ایشان در انجام مأموریت الهی خود به درجه‌ای رسیده بودند که فهم آثارشان برای همگان بسیار دشوار است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی و افول آمریکا در ادامه با اشاره به اینکه همه دنیا نظاره‌گر حضور عاشقان و دلدادگان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال ایشان بودند، اظهار کرد: یکی از انگیزه‌های حضور رسانه‌های خارجی در این مراسم، القای اتمام تفکر و مکتب امام راحل بعد از رحلت ایشان به دنیا بود، این در حالی است که مکتب انسان‌ساز ایشان تداوم‌بخش راه نسل آینده خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ