برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یگان‌های مختلف ارتش

اقتصاد ایران: همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در یگان‌های مختلف ارتش در سراسر کشور برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، در آئین بزرگداشت رهبر فقید انقلاب اسلامی که طی روزهای گذشته در یگان‌های مختلف ارتش و با حضور جمع کثیری از کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های کارکنان برگزار شد، بر ترویج و نشر اندیشه‌ها و آرمان‌های والای امام راحل، تاکید شد.

در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) علاوه بر حضور و سخنرانی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سخنرانان و خطیبان برجسته مذهبی در یکان‌های مختلف و کوی‌ها و مجتمع‌های مسکونی آجا، پیشکسوتان دفاع مقدس نیز با بیان خاطراتی به تشریح نقش امام و رهبری در دوران انقلاب و دفاع مقدس پرداختند.

امروز نیز همزمان با سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، جمع کثیری از فرماندهان، مسئولان، روحانیون، کارکنان و خانواده‌های ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر امام راحل و گوش جان سپردن به بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با آرمان‌های والای امامین انقلاب تجدید میثاق کردند.

همچنین موکب‌های خدمت رسانی ارتش مستقر در حرم مطهر امام راحل نیز با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، پذیرایی و ارائه محصولات فرهنگی تا پایان برنامه‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به فعالیت‌های خدمت رسانی خود ادامه خواهند داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ