کشته شدن 10 داعشی در شرق عراق

اقتصاد ایران: در جریان حملات زمینی و هوایی ارتش عراق به استان دیالی در شرق این کشور، 10 تروریست داعشی از پای درآمدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق بعد از ظهر امروز شنبه خبر داد که نیروی هوایی ارتش این کشور در استان دیالی واقع در شرق این کشور و هم‌مرز با جمهوری اسلامی ایران، علیه تروریستهای داعش عملیات انجام داده است.

پایگاه خبری بغداد الیوم ضمن نقل بیانیه این نهاد، گزارش داد، این عملیات روز گذشته در سلسله جبال «حمرین» صورت گرفت که در پی آن، چهار تروریست داعش کشته شدند.

این نهاد عراقی خبر داد، ستاد عملیات مشترک ارتش عراق همچنین عناصر داعش را در این منطقه تعقیب کردند و نیروهای مبارزه با تروریسم موفق شدند سه نفر دیگر از تروریستها را از پای درآورند. نیروی هوایی عراق همچنین یک حمله دیگر در محور دیالی-جبال حمرین انجام داد که در پی آن، سه تروریست دیگر هم کشته شدند.

نیروی هوایی عراق اردیبهشت ماه گذشته نیز خبر داد که در استان دیالی موفق شده است یک گروه از تروریستهای داعش را به کام مرگ بکشاند.

 نیروی هوایی عراق توانست با جنگنده‌های اف-۱۶، این تروریستها را از پای درآورد. در بیانیه این نهاد عراقی آمده است که عناصر داعش در منطقه «صندیج» در دیالی پنهان شده بودند.

بر اساس این بیانیه، در این حمله، تمامی عناصر داعش حاضر در منطقه صندیج، به هلاکت رسیدند و مقرهای متعلق به آنان نیز منهدم شد.

پیش از این هم، سازمان الحشد الشعبی در اواخر فروردین ماه گذشته، یک عملیات امنیتی گسترده در جزیره العیث در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق آغاز کرد.

نیروهای الحشد خبر دادند که این عملیات، بخشی از طرح امنیتی برای جلوگیری از نفوذ تروریستهای داعش است. در ماه مارس گذشته هم ۲۲ نفر از عناصر داعش از جمله چند سرکرده ارشد این گروه در استان الانبار واقع در غرب عراق، از پای درآمدند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ