حضرت امام خمینی (ره) ملت ایران را کیمیا کرده است

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضرت امام راحل کیمیا و اکسیری بود که با انقلاب اسلامی ملت ایران را کیمیا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی امام رضا علیه السلام افزود: طبق فرمایش این حضرت رعایت واجبات از مظاهر ایمان به شمار می‌رود.

وی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد گفت: به همین مناسبت مراسمی فردا شب در مصلای ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گذشت ۶۰ سال از شروع انقلاب اسلامی افزود: به برکت رهبری حضرت امام و حمایت‌های مردمی انقلاب اسلامی پیروز شد و چهار دهه از این انقلاب محافظت کردیم.

آیت الله لایینی با اشاره به روز محیط زیست گفت: تمام هستی برای انسان آفریده شده است و انسان باید محیط زیست را حفظ کند زیرا کره زمین به عنوان خانه انسان محسوب می‌شود.

وی همچنین به لزوم مدیریت مصرف سوخت و انرژی و و پرهیز از مصرف خودسرانه و غیر علمی سموم کشاورزی تاکید کرد و گفت: این سموم سبب آلایندگی زمین و خاک می‌شود.

امام جمعه ساری با بیان این که برخی افراد و جاسوسان به اسم محیط زیست در حال کسب اطلاعات هستند، افزود: باید جاسوس‌های دشمن و نفوذی‌های دشمن در محیط زیست شناسایی و با آن برخورد شود زیرا بسیاری از دلایل رکود و عدم توسعه یافتگی صنایع ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی است.

تسریع در پرداخت وجه گندمکاران

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله مردم از جمله گندم از دولت خواست در پرداخت وجه گندم کاران تصریح داشته باشد.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به روز مجلس گفت مجلس باید در سال آخر فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله عفاف و حجاب حرکت‌های جهادی و انقلابی داشته باشد و و مجلس باید به خوبی این طرح‌ها را بررسی کند توهم کرامت مرد و زن حفظ شود و هم مقابل هنجارشکنان بازدارنده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به فرازی از مقام معظم رهبری درباره حضرت امام اظهار داشت: حضرت امام کیمیا بوده و ما را کیمیا کرده است.

وی گفت: ظرفیت درونی ملت ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های حضرت امام شکوفا شد از این رو حضرت امام راحل بر ملت ایران حق بزرگی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان و دیگر کشورها گفت: این مسأله زنگ خطر را برای دوستانش به صدا در آورده است و این درس را دارد که نمی‌توانند به آمریکا اعتماد کنند و باید به خودشان روی بیاورند.

وی گفت: ملت ایران تا ابد شیطان بزرگ آمریکا را با مرگ بر آمریکا رجمی خواه کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ