راه‌اندازی خوابگاه شبانه روزی روستای فرومد پیگیری می‌شود

اقتصاد ایران: میامی- فرماندار میامی درباره مشکلات و کمبودهای روستای فرومد، گفت: تفکیک دانش آموزان و همچنین موضوع راه اندازی خوابگاه شبانه‌روزی دانش آموزان روستای فرومد پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی و رفع مشکلات روستای فرومد به میزبانی فرمانداری میامی با بیان اینکه دهستان فرومد مانند نگینی تاریخی و گردشگری در استان می‌درخشد و نیازمند سرمایه گذار در حوزه گردشگری است، ابراز کرد: مسجد جامع روستای فرومد دارای یک معماری ایرانی، اسلامی بی نظیر در دنیا است که می‌تواند جذب گردشگر را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آرامگاه ابن یمین فرومدی، مسجد جامع روستای فرومد و آرامگاه شیخ حسن جوری می‌تواند در جذب توریست نقش بسزایی داشته باشد و باعث رشد و توسعه روستای فرومد خواهد شد، تاکید کرد: یکی از مشکلات مردم این روستا آب است که در این زمینه جانمایی چاه جدید در روستای فرومد، با انجام مقدمات و آزمایش‌های لازم انجام در هفته آینده صورت پذیرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه تأمین زمین برای ساخت مسکن مردم عزیز روستای فرومد توسط بنیاد و مسکن بررسی شود و تا کنون ۵۸۰ قطعه زمین به مردم واگذار شده است، گفت: در زمینه آموزش و پرورش نیز تفکیک دانش آموزان در سال تحصیلی جدید توسط اداره آموزش و پرورش با جدیت پیگیری می‌شود.

آشوری با بیان اینکه راه اندازی خوابگاه شبانه روزی روستای فرومد در سال تحصیلی جدید با جدیت توسط اداره آموزش و پرورش پیگیری گردد، بیان کرد: در خصوص مشکلات خطوط تلفن و آنتن دهی شبکه همراه اول و ایرانسل بررسی خواهد شد و در دستور کار قرار خواهد گرفت از سوی دیگر ساخت سالن ورزشی این روستا و چمن مصنوعی توسط اداره ورزش و جوانان پیگیری شود.

وی افزود: با عنایت به نیاز مردم دهستان فرومد برای دسترسی به ایستگاه راه آهن و استان‌های همجوار و همچنین کلاته‌ها و سایر روستاهای شهرستان میامی آسفالت فرومد به شفیع آباد از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ