کاپ قهرمانی شهرداری گرگان با 6 روز تاخیر اهداء شد

اقتصاد ایران: کاپ قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از گذشت 6 روز از قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، سرانجام به آنها اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان ۶ روز پیش با کسب دومین پیروزی برابر تیم کاله آمل در خانه حریف به مقام قهرمانی رسید و سومین قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در تاریخ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به ثبت رسید.

در اقدامی تامل برانگیز پس از پایان مسابقه بر خلاف سنت و رسم مسابقات ورزشی، هیچگونه مراسم و یا تشریفات اهداء مدال و یا کاپ قهرمانی به تیم شهرداری گرگان برگزار نشد و تیم قهرمانی بدون مدال و جام به گرگان بازگشت.

و اما امشب پس از 6 6 روز تاخیر و انتقادهای فراوان اهالی رسانه و هواداران، با حضور «جواد داوری» رئیس فدراسیون بسکتبال، مراسم اهداء جام و مدال قهرمانی و اختتامیه مسابقات لیگ برتر بسکتبال با غیبت معنی دار تیم کاله آمل برگزار شد.

اهداء جام در شهر تیم قهرمان سنت جدید فدراسیون بسکتبال

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص علت این تاخیر ۶ روزنه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما به احترام مردم شهر گرگان که طرفداران تیم شهرداری گرگان تصمیم گرفتیم مراسم را در گرگان برگزار کنیم.

داوری بیان کرد: از این پس هم برنامه ما بر این است مراسم اهداء جام و مدال در شهر تیم قهرمان برگزار شود و این اتفاقی است که باید با نگاه مثبت به آن نگاه کرد چون اهداء جام به تیم مهمان در زمین میزبان لذت کمتری دارد.

وی در پاسخ به این سوال که شما با این عملکرد که خیلی مورد نقد قرار گرفت، سنت و رسم ورزش را می‌شکنید، گفت: سنت قشنگی است به شرطی که فرهنگش را جا بیاندازیم و بعد آن را قضاوت کنیم.

مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص این تاخیر 6 روزه اظهار کرد: به واقع لذت و جذابیت برگزاری مراسم در همان لحظه خیلی بیشتر است و ای کاش یک برنامه‌ریزی می‌شد که همان لحظه پس از قهرمانی جام اهداء می‌شد و ما با جام قهرمانی به گرگان می‌آمدیم.

صالح مخدومی تاکید کرد: من فکر می‌کنم این اقدام بهتر بود و ای کاش همان روز جام و مدال اهداء می‌شد و ما با آن شور و هیجان به گرگان می‌آمدیم و این لذت را با مردم قسمت می‌کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز در واکنش به این اتفاق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ای کاش سنت‌ها و رسوم ورزشی را حفظ کنیم و آن را تغییر ندهیم.

مهران حاتمی تاکید کرد: من تا کنون در دوران فعالیت ورزشی خودم چنین چیزی ندیدم و به هر حال تصمیم فدراسیون بر این بود و من باز هم این قهرمانی را به مردم گرگان تبریک می‌گویم.

 

احداث زمین بسکتبال در تمام محلات گرگان

سیدمحمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این مراسم اظهار کرد: گرگان مهد بسکتبال است و این تیم با تلاش همه به مقام قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان سعی دارد در حوزه آکادمی، تیم‌داری و استعدادیابی برای فصل بعد وارد عرصه شود.

شهردار گرگان تصریح کرد: در تمام محلات زمین بسکتبال را احداث خواهیم کرد.

سیدالنگی بیان کرد: برنامه ما بر این است در سفر رییس جمهور به گلستان مصوبه احداث یک سالن ۶ هزار نفری را برای بسکتبال شاهد باشیم.

شهرداری گرگان از بسکتبال قاطعانه حمایت خواهد کرد

ناصر گرزین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: هواداران بسکتبال گرگان لرزه بر اندام تیم‌ها می‌اندازند.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان بخاطر سختی و فشردگی بازی‌ها در لیگ برتر و حضور در آسیا به نظر من سوپر قهرمان شده است

رییس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: تمام اعضای شورای اسلامی شهر گرگان از تیم بسکتبال به صورت ویژه حمایت کرده و خواهند کرد.

گرزین گفت: سرمایه انسانی و هواداران عامل مهم حفظ این تیم در شهرداری گرگان بود.

وی اضافه کرد: شورای شهر از تیم بسکتبال قاطعانه حمایت خواهد کرد و برای بازی‌های آسیایی نیز تیم ترمیم خواهد شد

رییس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: این جشن قهرمانی باید در روز قهرمانی توسط فدراسیون برگزار می‌شد.

گرزین گفت: امیدوارم این فهرمانی هر سال ادامه داشته باشد.

ساخت سالن ۶ هزار نفری بسکتبال تا ۲ سال آینده

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز در این مراسم ضمن عذرخواهی از هواداران و تماشاگران بخاطر شرایط نامناسب سالن برگزاری مسابقات بسکتبال در مجموعه ورزشی آزادی گرگان، گفت: همت دولت تکمیل سالن ۶ هزار نفره در مجموعه شهدای گلستان است که هواداران بسکتبال با شرایط بهتری مسابقات را تماشا کنند.

قاسمعلی برزمینی تاکید کرد: برای این پروژه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به گلستان مصوب شد، این سالن در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال در گام اول با پیمانکار قرارداد منعقد شده و در سفر دوم رئیس جمهور نیز جزء پروژه‌هایی است که بتوانیم تخصیص جدید بگیریم تا طی دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است در این مراسم کمتر از ۳۰ درصد صندلی‌های تعبیه شده پر شده بود و برخلاف انتظار، برگزاری مراسم قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در زمین فوتبال برگزار شد.

همچنین رئیس فدراسیون بسکتبال با یک ساعت و نیم تاخیر در مراسم حاضر شد.

گفتنی است، هنگام سخنرانی رئیس فدراسیون بسکتبال و بر روی استیج آمدن مسوول روابط عمومی فدراسیون، هواداران حاضر در مراسم با سوت و شعار اعتراض خود را به عملکرد فدراسیون بسکتبال در لیگ اخیر نشان دادند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ