اشک تمساح غرب بویی از صداقت ندارد

اقتصاد ایران: اردبیل- نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اشک تمساحی که امروز غربی ها برای ملت ایران می ریزند بویی از صداقت و راستی در آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی عصر دوشنبه در اجلاسیه شهدای دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: حرکتی که امروز در دانشگاه‌ها با مشعل داری دانشجویان و نسل آینده آغاز شده، حرکتی بالنده است که قطعاً به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

وی ویژگی‌های حکومت امام عصر (عج) را با ویژگی‌های اطاعت پذیری معنوی و مجاهدت عاشقانه یادآور شد و تصریح کرد: حرکتی که امروز دانشجویان ما در ادامه طریق شهدا آغاز کردند قطعاً منجر به نهضت عظیم مهدویت خواهد شد که در این راه نباید از فراز و فرودها خسته شده و یا صبر و تحمل را از دست داد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: سه آسیب مهمی که امروز جریان دانشجویی ما را رنج می‌دهد خستگی، تنبلی و سستی است که امکان ضربه زدن به حرکت‌های اصیل دانشجویی را دامن زده و مانع از رسیدن به اصل وظایف و مأموریت‌های نسل آینده در مسیر بالندگی انقلاب اسلامی خواهد شد.

جلیلی تلاش جبهه استکباری را برای منقطع نشان دادن ملت ایران از گذشته پرافتخار یادآور شد و افزود: ما امروز باید مختصات محل حضورمان را به درستی بشناسیم و با درک تاریخ گذشته و افق روشن در مسیر اینده حرکت‌هایمان را به نحوی انجام دهیم تا مسیر تحول و دگرگونی رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر جامعه‌ای دچار فراموشی شد و گذشته خود را اعم از حوادث تلخ یا شیرین از یاد برد قطعاً در کسب تجربیات جدید هزینه‌های گزافی را پرداخت خواهد کرد.

جلیلی ضرورت دوراندیشی را در عبور از ۴۴ سال تجربه پیروزی انقلاب اسلامی و حتی دوران سخت گذشته را یادآور شد و اضافه کرد: در این ۴۴ سال ۱۷ هزار نفر از مردم این کشور با حادثه تلخ ترور روبه رو شدند و دشمن با تحمیل جنگ هشت ساله مانعی جدی در مسیر پیشرفت کشور به وجود آورد.

وی بیان کرد: آنهایی که برای این کشور هزینه‌های سنگین به بار آوردند امروز برای این ملت اشک تمساح می‌ریزند در حالی که تا دیروز بر سر زنان و بچه‌های بیگناه این سرزمین بمب شیمیایی می‌ریختند.

جلیلی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: قطعاً حافظه تاریخی ما اجازه نخواهد داد تا فراز و فرودهای گذشته را فراموش کنیم بلکه با نگاه به این تاریخ پرفراز و نشیب و درک نقاط ضعف و قوت سعی خواهیم کرد به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم.

وی ضرورت آگاهی نسل جوان را با تکیه بر نقاط ضعف و قوت و حرکت در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی یادآور شد و تصریح کرد: در نقطه مقابل نظام غرب، تمدن اسلامی در میدان واقع گرایی حضور پیدا کرده و قطعاً در این هماورد پیروز حقیقی جمهوری اسلامی ایران و نظام ارزشی است.

جلیلی گفت: آنهایی که امروز شعار دفاع از زن را مطرح می‌کنند تا دیروز حق و حقوق زنان را به شکل عجیبی زیر سوال برده بودند و امروز مدعی حضور زن در جامعه هستند در حالی که کرامت زن در سایه حضور عزتمند باید حفظ و مورد صیانت قرار گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی مسیری نورانی با الهام از ارزش‌های دینی و راه و مرام ائمه اطهار به وجود آورده که قطعاً در این حرکت رو به جلو پیروز حقیقی ملت ایران خواهد بود.

جلیلی دانشجویان را به آگاهی و هوشیاری بیشتر در برابر هجمه‌های متعدد استکبار جهانی فرا خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان امروز به صراحت اعتراف می‌کنند که در برابر قدرت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران کم آوردند.

وی اضافه کرد: نمونه این اعتراف را در اجلاسیه اخیر هفت کشور صنعتی مشاهده کردیم که در مورد پهپاد ایرانی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران هشدار دادند در حالی که امروز همان کشورهای غربی که مانع از واردات سیم خاردار به کشورمان بودند، امروز به قدرت و بالندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه اعتراف می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: این سنت الهی است که مستضعفان بر مستکبران غلبه کنند و قطعاً در این سنت الهی ایمان و عمل صالح اصل و ملاک حقیقی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ