پیش بینی ۱۰۵دستگاه اتوبوس برای انتقال زنجانی ها به حرم امام خمینی

اقتصاد ایران: زنجان-معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اختصاص ۱۰۵ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زنجانی‌ها برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد. 

علی مدقالچی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) به منظور شرکت در مراسم ارتحال اظهار کرد: برای این منظور ۱۰۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران از ۱۳ خردادماه آغاز می‌شود، ابراز کرد: شرکت‌های حمل و نقل زنجان با ۴۵ دستگاه، طارم با ۲ دستگاه اتوبوس، قیدار ۸ دستگاه و ابهر با ۱۹ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران در این روز اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به برگزاری جلسه هماهنگی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در این نشست سعی خواهیم کرد با هماهنگی هر چه بهتر و اتخاذ تدابیر لازم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و منسجم‌تر این مراسم مذهبی نسبت به سال‌های گذشته اقدام کنیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت آئین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بخش حمل و نقل عنوان کرد: شرکت‌های حمل و نقل به منظور بکارگیری وسائط نقلیه مجهز به تعداد کافی با رویکرد ارتقای سطح ایمنی مسافران در این ایام، اقدامات لازم را انجام دهند.

مدقالچی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، جابه‌جایی زائران حرم امام خمینی (ره) اغلب از طریق سیستم حمل و نقل جاده‌ای و ناوگان عمومی بین‌شهری جاده‌ای انجام می‌شود به همین دلیل اداراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مسئولیت هماهنگی تأمین ناوگان را از طریق سیستم‌های اتوبوس‌رانی برعهده دارد.

وی تصریح کرد: در این ایام نظارت کامل بر نحوه ارائه خدمات و عملکرد شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری به منظور رعایت نظم و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه عمومی انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ