۵ ایده برتر فناوری نوین سلامت معرفی شدند

اقتصاد ایران: اردبیل- رویداد ملی فناوری های نوین حوزه سلامت با معرفی پنج ایده برتر از دانشگاه های علوم پزشکی کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،در این رویداد که عصر یکشنبه به میزبانی اردبیل و با حضور ۱۱۲ دانشجوی رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۳ استان کشور برگزار شد، از بین ۳۷ ایده ارائه شده به این رویداد، پنج ایده برتر معرفی و برگزیدگان آن تجلیل شد.

معاون منابع انسانی استاندار اردبیل در آئین اختتامیه این رویداد اظهار کرد: حوزه گردشگری سلامت از حوزه‌های ارزشمند استان اردبیل است که در سال‌های گذشته زمینه و بستر حضور گردشگران کشورهای همسایه را برای مداوا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فراهم کرده است.

کاظم دبیر تصریح کرد: در سالی که اردبیل میزبان رویداد ۲۰۲۳ است، ما می‌توانیم از کشورهای همسایه و مختلف دنیا گردشگران حوزه سلامت را پذیرش کرده و زمینه ارائه خدمات کیفی‌تر را برای آنها فراهم کنیم.

وی حمایت از ایده‌های برتر در حوزه بهداشت و درمان را کاری ارزشمند و مؤثر در خوداتکایی کشور اعلام کرد و گفت: ما هر چه قدر سرمایه‌های انسانی خود را بدانیم به همان میزان مسیر توسعه هموارتر شده و به اهداف پیش بینی شده دست پیدا می‌کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: سعی ما بر این است تا در حوزه گردشگری سلامت و استفاده از ظرفیت دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی بتوانیم بستر سلامت پایدار را مهیا کرده و ارائه خدمات متنوع را در این بخش فراهم کنیم.

دبیر کشور ایران را کشوری پیشرو در حوزه فناوری‌های سلامت برشمرد و افزود: مهمترین رکن این فناوری‌ها نیروی انسانی متخصص و کاربلد است که در حوزه پزشکی و تحصیلات تکمیلی زمینه‌ای مساعد در این بخش فراهم آمده است.

وی به اهداث ۲ بیمارستان بزرگ در اردبیل به عنوان ظرفیت توسعه و تقویت گردشگری سلامت اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی بیمارستان یک هزار تختخوابی و نجف زاده در اردبیل تلاش مؤثر بر این است تا بتوان اهداف پیش بینی شده را تحققی عینی بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این رویداد فناورانه در حوزه سلامت و بهداشت، با اعلام هیئت داوران با تجلیل و تکریم از شرکت کنندگان در این رویداد، از صاحبان پنج ایده برتر با اهدای لوح سپاس، هدایا و حمایت‌های مالی قدردانی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ