جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: رضا مراد صحرایی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است

اقتصاد ایران: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاکید کرد که رضا مراد صحرایی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران در  بیانیه‌ای با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاکید کرد که رضا مراد صحرایی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است.

متن آن به شرح ذیل آمده است: 

بسمه تعالی

پس از استیضاح وزیر آموزش و پرورش طی روزهای آتی مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی از سوی ریاست‌جمهوری، بحث و بررسی خواهد داشت تا معین گردد که به ایشان رأی اعتماد خواهد داد یا خیر. از این رو با توجه به این مهم، کمیته فرهنگی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به بررسی حول شخصیت و توانایی‌های جناب دکتر صحرایی وزیر پیشنهادی معرفی شده به مجلس پرداخت.

لذا با توجه به بررسی‌های انجام شده و مطالعه سوابق و توانمندی‌های ایشان، جمعیت ایثارگران ایشان را گزینه مناسب جهت تصدی پست خطیر و مهم وزارت آموزش و پرورش می‌داند. 

در مورد سوابق ایشان گفتنی است؛ ایشان از ابتدا در کسوت معلمی بوده است و لذا از این حیث با ساز و کار معلمی، دغدغه‌های مختلف معلمان سطح کشور، عیوب ساختاری آموزش و پروش و مسائلی از این دست آشنایی کامل دارد.

همچنین نگاه‌های تحول‌خواهانه ایشان در حوزه‌های مختلف ساختار وزارت آموزش و پرورش ستودنی است و می‌تواند این تحول در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و همچنین پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و ایفای نقش جدی آموزش و پرورش در این مسیر پر فراز و نشیب باشد. 

اعتقاد راسخ، توجه ویژه و ارائه برنامه  برای امور تربیتی و پرورشی از دیگر نکات مورد توجه در بررسی سوابق و برنامه‌های ایشان می‌باشد. که این امر یعنی توجه به فعالیت‌های تربیتی، چرا که إحیاء آنها یک خلاءای است که امروزه به شدت در ساختار آموزش و پرورش احساس می‌شود.

 اجرای سند بنیادین آموزش و پروش نیز از دیگر دغدغه‌های جدی در مورد این وزارتخانه حساس و مهم می‌باشد؛ که دکتر صحرایی برای این مهم نیز به ارائه برنامه پرداخته اند. همچنین احیا جایگاه واقعی معلمین و برنامه ریزی جهت ارتقا جایگاه و منزلت معلمین نیز از دیگر نکات مثبت شخصیتی ایشان می‌باشد.

نهایتا جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایشان را فردی شایسته و  مناسب جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش می‌داند و از این رو به مجلس محترم شورای اسلامی پیشنهاد می‌کند با رأی اعتماد به جناب دکتر صحرایی گام دیگری در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در بعد آموزش و تربیت نوجوانان این مرز و بوم که آینده‌سازان این نظام و انقلاب هستند؛ بردارند 
بعون الله تعالی و فضله.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ