بیش از دو دهه افتخار «گلدیران» در حمایت از حقوق مصرف‌کننده

اقتصاد ایران: شرکت گلدیران برای دوازدهمین سال متوالی تندیس طلایی ملی حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت گلدیران طی مراسمی که با حضور معاونین، مدیران ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اصحاب رسانه و مدیران، سرپرستان و متخصصان این شرکت برگزار شد؛ برای دوازدهمین سال متوالی تندیس طلایی ملی حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.

امروز سوم خرداد ماه مصادف با سالروز آزادی خرم‌شهر، مدیرکل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و معاون بازرسی و نظارت برخدمات این سازمان و هیئت همراه از دفتر مشتریان گلدیران بازدید به عمل آوردند و دوازدهمین تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به شرکت گلدیران اهدا کردند.

دریافت تندیس طلای سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، مهر تایید این سازمان به خدمات پس از فروش شرکت گلدیران به مردم ایران است؛ گروه گلدیران برای دوازدهمین بار متوالی توانست با رعایت حقوق مصرف کننده این تندیس را از آن خود کند.

حسین‌زاده قشمی مدیرکل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این مراسم مطرح کرد؛ شرکت گلدیران باتوجه به تعداد جوایزی که در این خصوص دریافت کرده، یکی از پرچم داران حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. و ما طی دوسال گذشته به واسطه همه‌گیری بیماری کرونا نتوانستیم طی یک رویداد رسمی این جایزه را تقدیم کنیم.

او ادامه داد؛ اکنون در حال ایجاد تغییراتی در مدل این جایزه هستیم که رویکردی متفاوت و شاخصه‌های جدیدی خواهد داشت. اما گلدیران می‌تواند دراین حوزه برای دیگر شرکت‌ها بنچ مارک باشد و می‌توانیم با تکیه بر مسئولیت اجتماعی این برند برای آموزش به دیگر شرکت‌ها بهره ببریم. مادر ایران کمتر شرکتی را در مجموعه‌های ملی داریم که این سطح و کیفیت از خدمات پس از فروش را داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد؛ اتفاق دیگری که رقم زده‌ایم و شرکت گلدیران می‌تواند میزبان آن باشد این است که در فرآیند برگزاری جایزه حمایت از مصرف‌کنندگان احساس کردیم باید اتفاق نوینی در حوزه حمایت از شرکت‌های دریافت‌کننده این جایزه رخ دهد؛ بنابراین شروع کردیم به احیا کردن حمایت از این شرکت‌ها. ما در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به صدا و سیما این شرکت‌ها را به صدا و سیما معرفی می‌کنیم که شامل تخفیف سی درصدی شوند و این روزها در حال احیای همه مصوباتی هستیم که سال ۱۳۸۹ راجع‌به حمایت از شرکت‌های دریافت کننده جایزه در هیئت وزیران مصوب شد.

حسین‌زاده قشمی همچنین گفت؛ شورای روابط عمومی جایزه حمایت از مصرف کنندگان را فعال کرده‌ایم و تا کنون ۴ الی ۵جلسه را با این شورا برگزار کردیم. این شورا یک جلسه هم اندیشی بین روابط عمومی شرکت‌های برتر کشور است؛ جلسه آخر با حضور معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد که طی آن، موضوع حمایت رسانه‌های داخلی از این شرکت‌ها مطرح شد و این‌جا اعلام می‌کنم که بهتر است شرکت گلدیران و تیم رابط عمومی نیز در این شورا حضور داشته باشند.

او در پایان اضافه کرد؛ موضوع دیگری که آغاز کرده‌ایم و فکر می‌کنم مجموعه گلدیران می‌تواند میزبان این اتفاق نیز باشد بحث راهیان پیشرفت، (گردشگری صنعتی ) است که برای رهبران افکار عمومی شکل گرفته است. اغلب کشورها در حوزه لوازم خانگی نیز در آن فعال هستند و فکر می‌کنم در حوزه دیپلماسی سیاسی و یا فرهنگی به شدت نیاز دارید تا رهبران افکار عمومی و یا نخبگان از دستاورهایتان بازدید داشته باشند و این حضور می‌تواند اتفاق مثبیش از دو دهه افتخار «گلدیران» در حمایت از حقوق مصرف‌کنندهبتی باشد.

سال گذشته در وزارت صنعت، معدن و تجارت این اتفاق را آغاز کرده‌ایم و در حدود ده هزار اعزام از نخبگان داشته‌ایم. آقای رییس جمهور نیز در دو برنامه ما شرکت و این فرآیند را به همه وزارت خانه‌ها توصیه کردند. شرکت‌های دولتی از این اتفاق بسیار استقبال می‌کنند؛ اما خواستگاه ما شرکت های خصوصی است. من فکر می‌کنم تعامل و دیپلماسی که در دیدارهای مسئولین، نخبگان و رهبران افکار عمومی با شرکت های خصوصی اتفاق می‌افتد قطعا در سیاست گذاری حوزه لوازم خانگی تاثیر گذار است. دوستانی که در این جا حضور دارند دیده بان شما در پی آر گروه گلدیران محسوب می‌شوند و ما مفتخریم از این که این تندیس را از دست مردم به شما اهدا می‌کنیم.

دیده بانان پی‌آر شما می‌توانند بهترین دیتاها و مواد خام را برای بحث جی آر شما آماده کنند. مجموعه گلدیران در حوزه پی آر یکی از موفق ترین‌هاست. است اما جی آر اتفاق جدید دیگری است که ما در حوزه روابط عمومی سازمان و جایزه آغاز کرده ایم و این تسهیل‌گری در ارتباطات دولتی برای این شرکت هاست.

در همان جلسه شورای روابط عمومی جایزه که شکل دادیم همین اتفاق را آغاز کردیم این که مسئولین وزرات ارساد را من می‌آورم و ملزم میکنم که طبق قانون باید از این شرکت ها حمایت کنید این یک نقطه جی آری است و حتما ارتباطات بعدی اش یک فلسه و راهبرهایی دارد که این باید در مجموعه شما طراحی شود.

مهندس فرجی مدیر شرکت مشتریان گلدیران در ادامه این مراسم عنوان کرد؛ از سازمان حمایت بابت استمرار این جایزه طی این سال‌ها تشکر می‌کنم. ما در طول یک سال با دعوت از سمت سمینارها و کنفرانس‌های رضایت از مشتری به جهت تقدیر و اهدای گواهینامه بسیار مواجه می‌شویم اما واقعیت این است که بسیاری از این‌ها ارزیابی درستی پشتشان نیست و تنها به دلیل برند بودن شرکتی مثل گلدیران از آن دعوت می‌کنند و ما هم معمولا براساس خط مشی که داریم در این دست رویدادها شرکت نمی‌کنیم. اما ارزیابی سازمان حمایت به دلیل کارشناسی و ۳۶۰درجه بودن برای ما نیز ارزشمند است و ما دوست داریم از این طریق خودمان را ارزیابی و در این مسیر رشد کنیم و بدین وسیله زیرساخت‌های ما برای ارائه خدمات به مصرف‌کننده‌ها تقویت می‌شود و این برای شرکت مشتریان گلدیران به لحاظ معنوی دارای امتیاز است.

بیش از دو دهه افتخار «گلدیران» در حمایت از حقوق مصرف‌کننده

دکتر تقوی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت؛ خانواده بزرگ صنایع گلدیران از جمله مجموعه‌هایی است که طی سالیان و دهه‌های مختلف به چرخه تولید خدمت کرده است و اگر بخواهیم سرفصل های کاری این گروه بزرگ را خلاصه کنیم؛ بخشی از آن تولید و تامین و بخش بعدی شبکه فروش و توزیع و نهایتا بخش خدمات پس از فروش است. و سرفصل های کاری آخرین بخش یعنی خدمات پس از فروش شامل بخش های نصب و راه اندازی، تعمیرات، سرویس ها وگارانتی می‌شود.

خدمات پس از فروش بسیار کار سختی است و باید رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد؛ گروه گلدیران از سال‌های ۱۳۸۵ تا کنون هرساله موفق به دریافت گواهینامه و تندیس‌های رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است که محور این ارزیابی‌ها نیز بحث رضایت مشتریان است و برای کسب رضایت مشتری طبعا خیلی از شاخصه‌ها باید دست به دست هم دهد و خوشبختانه گلدیران در این امر جزو پیشکسوتان است. دریافت این تندیس کار سختی است و اما کار سخت‌تر حفظ هرساله آن است و این رسالت سنگینی است؛ ما امید داریم گروه گلدیران بتواند همچنان در این امر سربلند باشد.

در پایان این مراسم و پس اهدای تندیس طلا به شرکت مشتریان گلدیران، این شرکت از نفرات برتر سازمان خود در واحدهای امور مشتریان، تیم عملیاتی (تکنسین‌ها) تقدیر و تشکر کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ