تهرانی ها در مسیر خانه / ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

اقتصاد ایران: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیکی فوق سنگین و پرحجم را در ورودی‌های شرقی پایتخت شاهد هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس؛ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز پرحجم و سنگین درجریان است اما در برخی مناطق این محور با پس زدگی بار ترافیکی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تردد کامیون همچنان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه سنگین و پرحجم درجریان است و در برخی از مناطق این محور مانند شهرهای گیلاوند، مهرآباد و گدوک با بار ترافیکی سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل حجم بالای بازگشت مسافران سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام میکنند، عنوان کرد: هموطنان قبل از آغاز بازگشت از سفر وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها پیگیری کرده و سپس وارد محورها شوند.

کهریزی یادآور شد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به روز و ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم رعایت این مورد موجب برخورد مسافران با ترافیک‌های فوق سنگین خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ میدهد، خاطرنشان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ