آسمان بارانی امروز و جمعه اکثر استان های ایران و کاهش ۵ تا ۲۰ درجه ایی دما

اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و جمعه آسمان اکثر استان های ایران، بارانی و همراه با کاهش دمای ۵ تا ۲۰ درجه ایی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای ایران، اعلام کرد: امروز مناطقی از استان‌های ساحلی خزر، خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و اصفهان و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غرب، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، فردا چهارشنبه هم در برخی نقاط خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان، بارش خفیف و پراکنده رخ خواهد داد و سپس سامانه بارشی از مرزهای ایران خارج خواهد شد. بنابراین پنجشنبه جوی آرام و فردا و پنچ شنبه افزایش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

جمعه سامانه جدید بارشی وارد ایران شده و آسمان مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز بارانی  همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد همراه با تگرگ و بارش برف خواهد شد. شنبه نیز مجددا" در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز، بارانی خواهد بود. به همین دلیل به مسافران نوروزی توصیه می شود تهمیدات مواجهه با شرایط کاهش دما و افزایش بارش‌ها داشته باشند.

در این میان دمای هوای استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل در جمعه و شنبه ۱۰ تا ۲۰ درجه و در مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز پنج تا ۱۰ کاهش می یابد.

آسمان تهران طی دو روز آینده صاف اما از جمعه شب، بارانی و در شنبه گاهی با رگبار و رعد و برق همراه خواهد شد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ