امارات یک قاچاقچی صهیونیست محکوم به اعدام را آزاد کرد

اقتصاد ایران: امارات متحده عربی یک قاچاقچی کوکائین صهیونیست را به بهانه ماه رمضان از زندان آزاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت امارات متحده عربی امروز (یکشنبه، 26 مارس) یک تبعه زن اسرائیلی که به دلیل حمل کوکائین به اعدام و سپس حبس ابد محکوم شده بود را به بهانه ماه مبارک رمضان و به درخواست «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی آزاد کرد.

به نوشته پایگاه خبری آی۲۴ نیوز، این فرد به نام «فداء کیوان» در ۲۱ مارس ۲۰۲۱ با نیم کیلو کوکائین (به ارزش ۱۳۶ میلیون دلار) در آپارتمانش در دبی دستگیر شد. سپس در دادگاه قاضی برای او در حکم بدوی اعدام صادر کرد و پس از آن با فشار وزارت خارجه رژیم صهیونیستی حکم او به حبس ابد تغییر یافت.

دستگیری این فرد در آن زمان جنجال زیادی به پا کرد، زمانی که موج ورود اتباع رژیم صهیونیستی به دبی آغاز شده بود و تجارت مواد مخدر در هتل‌هایی که صهیونیست‌ها اقامت داشتند، رونق داشت.

با این حال وبسایت آی ۲۴ نیوز نوشت که هواپیمای حامل «فداء کیوان» (۴۳ ساله) صبح امروز در فرودگاه «بن گورین» در تل آویو به زمین نشست.

در سال ۲۰۱۹ نیز یک زن به نام «نعمه یسسخار» با تابعیت رژیم صهیونیستی و آمریکایی در روسیه به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود که در آن زمان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی وارد عمل شد و در نهایت این فرد آزاد شد.

به گزارش «شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی»،  از زمان اجرای توافق سازش بین امارات و این رژیم، شماری از جنایتکاران اسرائیلی که در ارتباط با پرونده‌های قتل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب هستند، به دبی فرار کرده‌اند.  این افراد پیش از آن‌که پلیس اسرائیل دستور بازداشت آن‌ها را صادر کند، به دبی گریخته‌اند.

پایان پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ