کاهش ۵۷ درصدی تصادفات جاده‌ای در راه‌ها و جاده‌های استان

اقتصاد ایران: همدان-استاندار همدان از کاهش ۵۷ درصدی تصادفات جاده‌ای در راه‌ها و جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و کارگروه ایمنی راه‌ها و جاده‌های استان ضمن تبریک سال نو و تقارن نوروز با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری امسال را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری فرمودند، امیدواریم با برنامه‌ریزی و اقداماتی که در سال گذشته برای رشد تولید انجام داده‌ایم، بتوانیم در سال پیش رو تورم را مهار و تولید را در حد انتظار معظم‌له رشد بدهیم.

وی افزود: از تمام دست‌اندرکاران دستگاه‌های اجرایی که در ایام نوروز ۱۴۰۲ مشغول فعالیت برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی خصوصاً استان همدان و مسافران نوروزی هستند، قدردانی می‌کنم.

استاندار همدان ادامه داد: ۱۵ مکان در راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان به عنوان محل استراحت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: ۱۱ بازارچه نوروزی در همدان و شهرستانهای استان جانمایی و فعال شده است تا محصولات صنایع دستی استان را به گردشگران و مسافران نوروزی عرضه کنند.

وی با بیان اینکه آمار تردد به استان همدان نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است، افزود: استان همدان بعد از استان‌های مازندران، گیلان و مرکزی به عنوان چهارمین استانی که زمان ماندگاری خودروهای عبوری بیشتر است شناخته شده و این یک فرصت مناسب برای جذب گردشگران و مسافران نوروزی جهت بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان است.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: از اصحاب محترم رسانه خصوصاً خبرنگاران حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی و صدا و سیمای مرکز همدان به جهت انعکاس فضای شور و نشاط مردم استان و بازار پُررونق شب عید و همچنین فرهنگ‌سازی برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی قدردانی می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ